YAZARIN AĞZINDAN
Herkes Lucy'nin yüz ifadesini görünce şaşkınlıktan ve korkudan birkaç adım gerilediler. Lucy kimseyi umursamadan hem konuşaştu hem de Natsu'ya yaklaştı.
Lucy: Hahahahahahaha ayyy hiç bu kadar güleceğim yoktu. Natsuuu beni bu kadar güldürme. Yoksa gülmekten öleceğim. Hahhhahhahhahahha aptal mısınız siz o benim abim fakat ben onu ailemden biri olarak görmüyorum o bir katil. O bana ona en ihtiyaç duyduğum zaman ihanet etti o benim ailem değil o benim baş düşmanlarımdan birisi.
Herkes şaşkınlıkla ona bakarken Luna ve Nash durumu bildikleri için koşarak annelerine sarıldılar. Ve aynı anda konuştılar.
Luna ve Nash: Aneciğim seni çok iyi anlıyoruz kendini sıkmana gerek yok. İçindeki duyguları bağırarak söyle senin için de zor değil mi? Biz ikimiz hep senin yanındayız bunu asla unutma.
Lucy bunları duyunca sevindi ve 'tamam' anlamında kafasını salladı. Daha sonrada herkesi şaşırtıcak bir şey yaptı. Yere diz çöktü ve çığırarak 5 dakika boyunca ağladı.
5 DAKİKA SONRA
2 dakika önce susmuş öylece bekliyordu Lucy. Bir anda ayağa kalktı. Ve konuşmaya başladı.
Lucy: Evet arkadaşlar artık buradan çıkabiliriz. Hadi beni takip edin.
Herkes aşakın bir şekilde Lucy'e bakıyorlardı çünkü herkese karşı çok soğuk bakıyordu o sırada onlar en arkadan gelen savaşçıların dediklerine kulak misafiri oldular.
Mars savaşçısı: Aaah yine başladık iyi mi?
Jüpiter savaşçısı: Mars doğru söylüyor acaba bu ne kadar sürecek. En sonuncusu 2 ay sürmüştü inşallah bu daha kısa sürer.
Merkür savaşçısı: Bilemiyorum. Bence bu daha uzun sürecek çünkü her böyle oluşunda daha uzun bir süre bu kadar kalıyor. Değil mi Venüs?
Venüs savaşçısı: Evet ben de Merkür'e katılıyorum ben kraliçeye haber vereyim evi hazırlasınlar gerekli silahları vb.'leri koysunlar. Aaaah onun için çok endişeleniyorum en azından çocuklarını yanında götürmeliyiz yok-
Venüs'ün sözünü Jüpiter kesti biraz bağırarak konuştuğu için herkes çok şaşırdılar.
Jüpiter savaşçısı: Venüs aklını mı kaçırdın ne demek çocuklarını yanında götürmek onu geçtim. Hatırlıyor musun geçende galaksinin en büyük seri katilini yanında tuttuk da tam olarak 5 gün sonra Prenses Serenty'den korkmaya başladı. Hatta şunları saklıyordu '' Ben bunun gibi bir canavar görmedim.'' diyordu hatırladın mı?Hala daha komada korkudan komadan çıkamadı. Ve sen hala o küçücük çocukları mı yanına sokalım diyorsun haa. Onun her günkü halini bilmiyor musun? Her gün, her tarafı kanlı oluyor fakat hiç tepki bile vermiyor sadece tam olarak düzelme tepkileri göstermeye başladığında akşamları yaptıkları aklına geliyor çığırarak ağlıyor evin kapılarını da kitliyor hiç birimiz ne kadar büyü yapsak ta giremiyoruz.
Herkes şaşkınca onları dinlediler ve korku dolu gözlerle Lucy'e baktılar.
1 SAAT SONRA
Şatoya varmışlardı. Kraliçe hemen Lucy'nin yanına gitti ve diz kapağının arkasına vurarak diz çöktürdü. Sonra da onu bağladı hemen arkasındaki iki muhafıza bağırarak bir şeyler söylemeye başladı.
Kraliçe Selenty: Muhafızlar prensesi derhal villasına götürün ve oraya kapatın kimseyle iletişim kurmasın ve dışarı çıkamamasını sağlayın.
Muhafızlar Lucy'i götürürken arkadan 5 muhafız kraliçenin yanına geldi ve kraliçe tekrar konuşmaya başladı. Bu sırada diğerleri duyduklarına inanamadılar ve şaşkınlıklar dinlediler.
Kraliçe Selenty: O ikisini prensese kurban olarak verin sizlerde benim büyümle dolu olanları etkinleştirin ardında her gün 5 adet kurbanı eve sokun evin etrafını da ayrıca çevreleyin ve asla bırakmayın anlaşıldı mı?
Muhafızlar 'anlaşıldı' anlamın da kafalarını salladılar ardından da koşarak Lucylerin arkasından gittiler. Bu sırada Natsu konuşmay başladı.
Natsu: Kurban derken ne demek istiyorsunuz?
Kraliçe de tam bu soru merak ediyordu. Ve herkese dönerek konuşmaya başladı.
Kraliçe Selenty: Tamam size anlatacağım ama burada değil kendiniz izlemeniz gerekiyor. Gelin hepsi burada oturun ve başladı.
Herkes gördüklerine inanamadan izlemeye devam ettiler. Hem korku dolu bir şekilde hem de şaşkın bir şekildeydiler. Ne diyeceklerini bilemeden bakmaya devam ettiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Fiore Krallığı
RomanceFiore Krallığı büyüsüz bir krallığa yenilmişti... NOT: LÜTFEN YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM... (ASKIYA ALIYORUM AMA YİNEDE OKUYUP BANA BU VE DİĞER BAŞLADIĞIM HİKAYE İLE İLGİLİ YORUMLARINIZI AÇIKLAMALARIMIN ALTINA YAZMANIZ...