61. Bölüm

19 2 9
                                    

YAZARIN AĞZINDAN

Lucy hüzünlü bir şekilde günlerini geçirmeye devam ediyordu. Sarayda gezerken müzik odasının önünden geçmişti. Fakat gördüğü müzik aleti ile durmak zorunda kaldı. Çünkü gördüğü müzik aleti hem şu an ki ruh halini anlatıyordu. Hem de bu müzik aleti ile bir sürü anısı vardı. Hangi müzik aleti mi? Tabi ki de bir büyük bir arptı. Fakat bu arp normal bir arp değildi. Sadece Lucy'nin çalabildiği bir müzik aleti idi. Lucy çalmadığı zamanlar sadece harabe kırık bir müzik aleti gibi gözükürdü. Lucy arpı çalmaya başladı. Bu sırada arpın sesi tüm çağ ve dünyalarda hatta uzayda bile duyuluyordu. Fakat sadece bir kaç kişi bu ses tanıyabildi. Onlarda birncisi her zaman ki gibi oğlu Ren ikincisi Erza ve üçüncüsü ise Zeref'ti.

ERZA'NIN AĞZINDAN

Tam Gerard ve çocuklarıma kavuşmuştum ki o sırada Lucy tekrardan kayboldu. Hepsi aslında bizim suçumuzdu. Asla dostumuzdan şüphe etmememiz gerekirdi. Ben nasıl böyle bir şey yapabildiğimi hala anlayabilmiş değilim. Hepimiz olduğumuz yede durmuş ve Ren'in gelmesini bekliyorduk. Yanında da Lucy'nin gelmesini bekliyorduk. Bir süre sonra Ren kızgın bir şekilde tekrar geldi ne olduğunu merak ettiğimiz için. Hemen ona bakıp konuşmasını bekledik. Ama o sakin bir şekilde anlatmak yerine bağırarak konuşmaya başladı.

Ren: Annemi hiçbir Dünyada ve ya başka gezegenlerde bulamadım neredeyse tüm uzayı her yerini gezdim ama hiçbir yerde yoktu ne oluyor burada. HEPSİ SİZİN YÜZÜNÜZDEN ANNEM YOK NE OLDU ONA? SİZE İŞTE BU KADAR ÇOK DEĞER VERİYORMUŞ Kİ ŞİMDİ HİÇBİR DÜNYADA VEYA GEZEGENDE DEĞİL. ONU BULMAMIZ GEREKLİ ÇÜNKÜ ÇOK FAZLA DÜŞMANI VAR VE ŞUAN DA HAMİLEDE OLDUĞU İÇİN GÜÇLERİNİN %90'INI KULLANAMAZ. BU DA DÜŞMANLARININ KUAĞINA GİTTİ VE ŞU ANDA ONLARDA HER YERDE ANNEMİ ARIYOR. BULDUKLARI YERDE ANINDA ONU ÖLDÜRÜRLER. HEPİNİZE ÇOK SİNİRLİYİM. Herneyse sakinim şuanda daha fazla vakit kaybetmeden tekrar annemi aramalıyız. Hepiniz annemi düşünün büyünüzle onu aramaya çalışın.

Ren konuştuktan sonra herkes aramaya başladı. Tüm gün aramamıza rağmen hiç kimse onu yani Lucy'i bulamamış tek tek tüm Dünyalardaki kişiler ile konuşup ellerine Lucy'i bulmalarını sağlayacak bir kolye yani madalyon verdiler. Tüm Dünyalar seferber olmuş onu arıyorduk. Günler bu şekilde geçmeye devam etti. Ve biz hala daha Lucy'i bulamadık ben korkudan ve endişeden dolayı halsiz düşmüştüm.Başım dönmeye başlamıştı. Tam düşüyordum ki beni birsi tuttu. Gözlerim kapanmadan önce gördüğüm kişi ile şaşırdım kaldım. Fakat karanlığa teslim oldum. Beni tutan kişi..................................................

Yeni Fiore Krallığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin