29. Bölüm

20 4 0
                                    

LUNA'NIN AĞZINDAN 

              Annemin anılarını görünce şok oldum kadım. Korkarak abime baktım ağlayarak birbirimize sarıldık hala ağlamaya devam ediyorduk ki. Annem konuşmaya başladı. Bayağı kızgın galiba ve haklıda.

Annem: Hey Luna ve Nash ben size anılarımı birbirinize sarılıp bebek gibi ağlayın diye göstermedim şimdiden kılıçları falan nasıl kullanıcağınızı öğrenmiş olmalısınız. Hadi tılsımlarınızı bir deneyin.

               Annem bunu söyleyince  tılsımlarımızı alacaktık fakat nereden abim ile birbirimize bakıyorduk ki bellerimiz parladı ve belimize bakınca da  tılsım kemeri geldi. İçinde istediğimiz bütün tılsımlar vardı ilk önce annemin de yaptığı gibi dört tıldsımı çıkardık tılsımları çalıştırmadan önce maskelerimizi taktık ve abim ile bağırarak konuşmaya başladık.....

YAZARIN AĞZINDAN

             Herkes Luna ve Nash'a şaşkınlık içinde bakıyorlardı. Luna ve Nash da bağırark bir bir tılsımları aktifleştiyorlardı.

Luna ve Nash: Gökleri delen hız derhal ortaya çık! Yerleri yaran güç derhal ortaya çık! Her şeyden daha sağlam zırh derhal ortaya çık! Magno görüşü derhal ortaya çık.

            Luna ve Nash hepsini aktifleştirdiler. Ve ilk önce ayaklarına tılsımlar oluştu bu onları daha hızlı yaptı. Sonra kollarında tılsım oluştu bu onları daha güçlü yaptı. Daha sonra ise vücutların da tılsım oluştu bu da onları daha korunaklı yaptı. son olarak maskelerinde tılsım oluştu bu ise onları Magano'yu daha iyi görmelerini sağladı. 

            En son olarak Luna ve Nash iki tılsım daha çıkardılar Bunda hiçbir şey söylemediler. İki tane hançer gibi bir şey vardı ellerinde onları tılsımlara doğru tuttular ve anında iki adet kılıca dönüştü. Luna   abisine baktı ve kafasını salladı aynısını Nash da Luna'ya yaptı. Ve aynı anda küçük kegarelerin işini bitirmeye başladılar. Luna ve Nash aynı anda konuşmaya başladı.

Luna ve Nash: Anne biz küçük olanları ile ilgileniriz sen de büyükleri hallet. 

                     Dediler. Lucy de onlara 'tamam' anlamında kafsını salladı ve büyükleri halletmeye gitti. Luna ve Nash da küçüklerihalletmeye başladılar.

2 SAAT SONRA 

               Luna ve Nash küçüklerin hepsini bitirmişlerdi ve yorgun oldukları için kalkanın arkasına geçip dinlenmeye başlamışlardı. Tam 1 saattir dinleniyorlardı fakat Lucy'nin savaşı bitmemişti son kegare çok güçlüydü ve savaş  devam ediyordu............

Yeni Fiore Krallığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin