42.Bölüm

22 5 0
                                    

YAZARİN AĞZÏNDAN
Lucy ağlayarak üç ışığın ve prenses Kakyuu'nun ortasinda saraya giderken hıçkırarak ağlıyordu...... Tam saray yaklaştıkça Lucy'nin ağlaması durdu ve yorgunluktan uyuya kaldı tam prenses Kakyuu Serenty'e seslencekti ki uyuduğunu gördü. Üç ışığı çağırarak konuşmaya başladı.

Prenses Kakyuu: Seiya Serenty'e saraya onun için her zaman hazır olan odaya götürür müsün? ??

Diye sordu. Seiya prensesi onayladı ve Serenty'i odasına yatırdı...

BİR KAÇ SAAT SONRA
LUCY'NİN AĞZINDAN

      Ağlamaktan yorulmuş ve uyumuştum.  Uyandığımda ise kendimi Kakyuu'nun sarayında olduğumu anladım çünkü daha önce de onu ziyaret edip dertleşmiş hatta onda kalmıştım... Kendimi halsiz ve büyü gücüm çekilmiş hissediyorum neden acaba birazda midem bulanıyor... Buna kafa yormak yerine Kakyuu'nun yanına gittim ve oturdum Kakyuu konuşmaya başladı.

Prenses Kakyuu: Serenty noldu neden bu kadar üzüldün Kaname olayında bile bu kadar üzülmemiştin..

      Düşününce doğru Kaname olayını da konuşmuştuk  Kakyuu ile birlikte demi.. Düşüncemden sıyrılıp konuşmaya başladım.

Ben: Kakyuu sana anlatmıştım hatirliyor musun hani kendimi Lucy olarak tanıttığım Dünya da Natsu adında bir kocam ve iki çocuğum var diye.....

      Devam ettiremedim.... Gözlerim dolmuştu. .... Kakyuu konuşmaya başladı.

Prenses Kakyuu: Hmmm..... Aaah şimdi hatırladım evet noldu hepiniz şuanda Ay    dasiniz değil mi??

   Kakyuu bunu sorunca konuşmadan ağlayarak evet anlamında kafamı salladım ve zorda olsa konuşmaya çalıştım sesim ağlamaktan kısılmıştı.

Ben: E-e-evet  doğru ben Ay'a varmadan önce kegarelerle savaşmıştım.. Biliyorsun ben savaşınca sinirleniyorum... Benim bunun için hatta sarayım falan var... Ve ben orada da olsam herşeyi herkez duyabiliyorum bunu da biliyorsun demi????

        Kakyuu'nun nedene istediğine bakmak için biraz durdum. O da evet anlamında kafasını sallayınca devam ettim..

Ben:  İşte Natsu ve annemin konuşmasını duydum Natsu... Natsu...

        Ağlamaktan konuşamadım ödün yerine Kakyuu konuşmaya başladı.

Prenses Kakyuu: Natsu napti noldu şöyle devam et içini dök o zaman daha iyi olursun sıkılma utanma burada biz ikimizden başka kimse yok... Kakyuu bana bakarak şefkatli bir şekilde gülümsedi bende kendimi toparladım ve konuşmaya başladım.

Ben: Natsu da Kaname'nin söylediğinin aynısını söyledi...... Kakyuu ben korkuyorum ya Natsu da Kaname'nin yaptığının aynısını yaparsa diye eğer Natsu bunu bana yaparsa ben yıkılır kalkamam.... Bu Kaname'ye olan sevgimden  çok daha fazla derin ben yapamam Kakyuu.....

   Bunları söyledikten sonra sessizlik oluştu.... Bir kaç dakika sonra tam kalkıp odam gidecektim ki birşey duydum ve şaşkınlıkla kalakaldım.....

?????:......................

Yeni Fiore Krallığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin