24. bölüm

14 4 0
                                    

YAZRIN AĞZINDAN

       Lucy tekrardan konuşmaya başladı.

Lucy: Evet arkadaşlar size birisini göstericeğim.

        Lucy konuştuktan sonra arkasına döndü ve tekrar karanlığa konuştu sonrada karanlıktan Jelall çıktı. Herkesin kafasında soru işareti varken Lucy tekrar konuşmaya başladı.

Lucy: Herkesin kafasında Jelall'in burada ne işi var ve neden bize süpriz olsun diye düşünüyor değil mi? Bu işte Jelall değil bu kişi lonca s sınıfı üyemiz Mystogan. 

          Lucy bunları diyince Erza konuşmaya başladı.

Erza: Ama bu nasıl olur? Bizim Edolas ile ilgili bir bağlantımız kalmamıştı. 

              Dedi. Lucy bunun üzerine tebessüm etti ve konuşmaya başladı. 

Lucy: Eevt Erza kalmamıştı ama sizin bağlantınız kalmamıştı benimkisi değil ben  çekilmeden hemen önce bu tanrıça halime dönüştüm o herzaman gizlice loncaya geldi. Ben de Edolas'a sürekli gittim orada işler nasıl diye bakmaya.  Hatta Mystogan ile hep iletişim halindeydik. Evet gelelim diğer bir süprizime Fairy Tail loncası öne çıksın lütefen.

                 Dedi. Lucy bunları diyince tüm Fairy Tail loncası öne  çıktı ve Lucy konuşmaya başladı.

Lucy: Vee karşınızda dirilmiş 1. ustamız Mavis VERMİLİON .

             Lucy bunları diyince tüm lonca şaşkınlıkla ve sevinçle ona bakıp 1. ustaya bağırdılar.

Tüm Lonca: Birinciiiiiiiii

                  Diğer loncalarda demek ki bahsettikleri 1. bu kişiymiş diye düşündüler ve Fairy Tail için sevindiler tam sevinçlerine devam edecek iken Lucy'nin konuşması ile herkes dikkatini ona verdi.

Lucy: Natsu sana da süprizlerim var ilk önce seni kız kardeşin  Zero ile tanıştırmak istiyorum.

         Lucy Zero'yu yanına çağırdı ve Natsu onu görünce gözleri doldu hemen koşarak ona sarıldı. Herkes duygulu bir şekilde onları izlerken Lucy'nin yüzü düştü herkes bunu gördü kötü haberle olabileceğini anladılar ama yine de bozuntuya vermediler. Lucy üzgün bir şekilde konuşmaya başladı.

Lucy: Natsu san bir süprizim daha var fakat bana kızabilirsin arkadaşlar bunu size de açıklamak istyiyorum. Natsu hani ben sana o kişinin ay insanından ve benim danışmanım demiştim ya işte o yalandı.  Çok üzgünüm....

 NATSU'NUN AĞZINDAN

               Lucy bunları söylerken  sinirlerim zıpladı tam Lucy'e kızacaktım fakat Luna, Nash ve Zero hayır anlamında kafalarını salladılar. Sonra da üzgün bir şekilde Lucy'e  baktılar. Ben de Lucy'e bakınca ağladığını ve konuşmaya devam etmek için kendini toplamaya çalıştığını gördüm. Tamam yalan söylemiş olabilir fakat benim iyiliğim için şimdi Lucy'e destek olma zamanı. Lucy'nin arkasına geçtim ve ona sarıldım ilkte şaşırsa da kendisini hemen  topladı. Hüzünlü bir tebessümle bana baktı. Ben de konuşmaya başladım.

Ben: Tamam önemli değil seni affediyorum ne söylersen söyle doğruyu söyle olur mu? Bundan sonra  sana dediklerine sinirlensem de asla sana kızmam tamam mı?

               Lucy bunları duyunca kocaman gülümseme yaydı ve tekrar konuşmaya başldı.

Lucy: Evet arkadaşlar yanıma birisini çağıracağım fakat hiç soru sorup bağırmadan  dinleyeceksiniz Natsu bu sana benim hediyelerimden biri daha .

                  Arkasına döndü ve karanlığa konuştu. Dışarı Zeref çıkınca herkes öfkelendi fakat sonra Lucy'nin bir bildiği vardır diye hemen yumuşadılar fakat hala daha kızgındırlar. Bu sırada Lucy tekrar konuşmaya başladı.

Lucy: Evet herkes Zeref'in  burada ne işi var diyor demi size açıklayayım. Krallık büyüsüz bir krallığa yenildiği zaman nedense Zeref için endişelendim. Zeref'in az çok nerede olduğunu tahmin edebiliyordum. Ve tahminim de doğru cıktı. Hemen Zeref'in anılarına baktım ve onun suçsuz olduğunu öğrendim fakat beni en çok şaşırtan ise şu oldu. Natsu Zeref senin abin.

                 Lucy bunu diyince ben şaşkınlıktan ona bakakaldım. Herkes de öyleydi. Ama sonra yumuşadım herkes öyle benim gibi yumuşadı. Lucy tepkileri görünce rahatladı ve konuşmaya devam etti.

 Lucy: Hem merak etmeyin ben onun lanetini kaldırdım. İstediğiniz gibi yanına yaklaşabilirsiniz.  Evet ve şimdiki süprizlerim arasında son olarak sizi birileri ile tanıştıracağım.

                    Herkes Lucy'nin kimi bize tanıştıracağını  merak ediyordu ben de merak ediyordum acaba çocuklar merak ediyorlar mı diye baktığım da ise onların güldüğü nü gördüm. Şşırdım. Sonra Lucy'nin yanına iki kişi pardon dört kişi geldi ben ve herkes şaşkınlıktan bakakaldık hata Zeref hariç diğer kişiler bile Lucy'nin yardımcıları bile şaşkınlıktan bakakaldı.

Yeni Fiore Krallığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin