LUCY'NİN AĞZINDAN
Tam odama çıkıyordum ki Natsu'nun sesini duydum . Onun beni nasıl bulabildiği hakkında şaşkın bir şekilde olduğum yerde kalmıştım. Daha birinci şokumu tam olarak atlatamadan arkamı döndüm ve Natsu'nun Edmyion halinde olduğunu görünce ikinci şokumu geçirmiştim. Şokumu atlattıktan sonra Natsu'nun söyledikleri aklıma geldi. O kadar mutluydum ki koşarak Natsu'nun üstüne atladım ve konuşmaya başladım.
Ben: Natsu beni hiç bırakmayacaksın demi? Eğer sen de beni bırakırsan ben bir daha yaşayamam bunlara katlanamam . Ne olursun beni bırakma ben seni kendimden çok seviyorum. Gerekirse kendi canımı bile vermeye hazırım.
Daha devam edecektim ki Natsu işaret parmağını dudağıma koyarak beni susturdu yüzünde de hem biraz kızgınlık hem de bir tebessüm vardı. Ben Natsu'nun yüz ifadesini izlerken o konuşmaya başladı. Ben de Natsu'nun sesiyle kendime gelerek onu dikkatli bir şekilde dinledim.
Natsu: Şşşş.... Sakın bir daha ölmek ile ilgili konuştuğunu duymayacağım. Sen oradan gittikten sonra sen bulunana kadar ben zaten ölüp ölüp dirildim be Lucy'im. Ve kızım ben de seni canımdan çok seviyorum. Sen, Luna ve Nash üçünüz benim olmayan ailem oldunuz ben nasıl sizi bırakabilirim. Kİ bıraksam bile o kadar cani bir şekilde nasıl bırakırım. söyler misin bana eğer seni bırakırsam ben zaten ölmüşümdür ki o yüzden bırakmışımdır benim bırakma nedenim bir tek bu olabilir.
Natsu'nun sözlerinden sonra hemen dudaklarına yapıştım. Nefessiz kalınca birbirimizden ayrıldık. Gözlerimiz kapatıp alınlarımızı birbirine dayadık ve o kutsal sözlerimizi sadece bize ait olan sözlerimiz söyledik.
Natsu ve Ben: AY, GÜNEŞ VE DÜNYA ŞAHİDİM BEN SENİ KENDİ CANIMDAN DAHA ÇOK SEVİYORUM.... VE YİNE AY, GÜNEŞ VE DÜNYA'YA YEMİN OLSUN Kİ ÖLÜNCEYE DEK VE SONSUZA DEK SENİ BIRAKMAYACAĞIM GEREKİRSE KENDİ CANIMI FEDA EDECEĞİM ......
Birbirimize bakarak kıkırdadık. Aklıma gemideki sözüm geldi burada sözünü tutbilirimama önce Kakyuu'ya sormam gerek. Aklımda planı yaptıktan sonra Natsu'ya döndüm ve konuşmaya başladım.
Ben: Natsu beni bırak Kakyuu ile konuşmam lazım sana gemide verdiğim sözü bu akşam tutmak istiyorum ve bu gece Kakyuu'nun sarayında kalmak istiyorum. Bu nedenle Kakyuu'^ya sormam gerek.
Ben bunları dedikten sonra Natsu bana heyecanlı minik bir çocukmuş gibi baktı. Ben onun bu hallerine kıkırdarken o da beni çekiştirerek sabırsız bir çocuk gibi konuşmaya başladı.
Natsu: Hadi o zaman çabucak bulalım bakalım arkadaşını. Çabuk ol Lucy.... Çok yavaşsıııın hadi hadi.....Nerede bu senin arkadaşın çabuk izin alalım.
Natsu ben çekiştirmeye devam ediyordu ben de onun bu hallerine bakarak hem kıkırdıyorum hem de beni çekiştirmesine izin veriyorum. En sonunda dayanmadım ve konuşmaya başladım.
Ben: Natsu yeter artık sen geç salonda oturup bekle ben hemen Kakyuu'yu bulacağım ve konuşacağım. Daha sonra annemle konuşup bugün gelmeyeceğimizi haber vereceğim. Ondan sonr seni bu gezzegendeki arkadaşlarımla tanışıtıracağım. Alışverişimizide yapar ve odamıza geçeriz olur mu? Hadi marş marş salona......
Natsu beni onaylayıp hemen salona geçip sabırsız ve heyecanlı bir çocuk gibi koltuğun birine oturup beklemeye başladı. Ben de Natsu'yu daha fazla bekletmek istemediğim için bahçeye çıkıp Kakyuu'yu bulup hemen her şeyi anlattım. Kakyuu kıkırdadı ve kabul etti en rahat odayı hazırlattı. Bende Kakyuu ve üç ışığı alıp Natsu'nun yanına gittim aslında bu gezegende pek fazla arkadaşım yoktu. Bu nedenle sadece dördü ile tanıştırdım hemen birbirlerine kaynaştılar biraz konuştuktan saate baktım neredeyse akşam olmak üzere olduğunu anladım ve Natsu'yu da kaldırdım . Onlarla vedalaştıktan sonra alışverişimizi yaptık Odamıza çekildik hazırlığımız yapıp söz verdim gecemiz başlamış oldu...
....
.
.
.
.
.
..
.
.
.
..
.
.
.
GECE SAAT 5:30'DA LUCY'NİN AĞZINDAN
Gece yarısı susadığım için kalkmıştım suyumu içip yatağıma yatacağım zaman yanımda Natsu'yu görmem ile gülümsedim tam yatacak iken aklıma süpriz geldi hemen numarayı tuşladım ve konuşmaya başladım.
Ben: Süprizler ne alemde her şey hazırlandı mı? Hiç kimsenin haberi yok değil mi?
????: ..............................................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Fiore Krallığı
RomanceFiore Krallığı büyüsüz bir krallığa yenilmişti... NOT: LÜTFEN YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM... (ASKIYA ALIYORUM AMA YİNEDE OKUYUP BANA BU VE DİĞER BAŞLADIĞIM HİKAYE İLE İLGİLİ YORUMLARINIZI AÇIKLAMALARIMIN ALTINA YAZMANIZ...