YAZARIN AĞZINDAN
-FLASBACK-
Serenty yine Dünya'da başka bir kişi olarak doğmuştu. İsmi ise Angel idi. eski hatıralarını bu sefer hatırlıyordu. Neler olduğunu hatırladıkça sinirleniyordu. Ama bu Dünyaya da da Endimiyon'nunu bulacaktı söz vermişlerdi ve bu şekilde serüveni başladı....
20 YIL SONRA
Serenty artık 20 yaşındaydı. Ailesinden ayrılmış ve başka ülkede yani Fransa'da üniversite okumaya başlamıştı. Yanında krallığından aldığı bir miktar para vardı. O nedenle üniversitesine en yakın ve en güzel evi satın aldı. Ertesi gün okula başladı ilk zamanlarında her şey güzeldi fakat hala bu dünyada doğan Gezegen Savaşçıları'nı bulamamıştı. Buna gittikçe sinirlenmeye başlıyordu. Ama sinirlerine hakim olması gerektiğini hatırladı ve derin derin nefes almaya başladı.
YARIM SAAT SONRA
Yarım saat sonra sakinleşmiş ve oturduğu yerden kalkarken bir anda başı dönmeye başladı. tam arkaya doğru düşmeyi beklerken düşmediğini anladı ve yavaşça gözlerini açtı birisi onu tutuyordu. Serenty hemen kendine gelip kalktı ve o kişiye teşekkür etti.
Serenty: AA....ah...şey.....ben çok ama çok teşekkür ederim siz olmasaydınız yere düşerdim. Aaa bu arada unutmadan benim adım Angel bir şeye ihtiyacın olursa bu karttan beni arayabilirsin. Yine çok çok çok teşekkür ederim.
Oğlan ona nazikçe gülümsedi ve konuşmaya başladı.
?????: Yok gerçekten önemli değil. Bu arada bende kendimi tanıtayım bari benim adım ...........................
Serenty adı duyunca şaşkınlıktan konuşamadı aradığı adam, aşık olduğu adam tam karşısında duruyordu. Bu dünyadaki ismini de biliyordu. Mutluluktan ve şaşkınlıktan ağlamaya başladı. Ne diyeceğini bilemeden hemen şaşkınlığını attı ve selam verip koşarak oradan ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Fiore Krallığı
RomanceFiore Krallığı büyüsüz bir krallığa yenilmişti... NOT: LÜTFEN YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM... (ASKIYA ALIYORUM AMA YİNEDE OKUYUP BANA BU VE DİĞER BAŞLADIĞIM HİKAYE İLE İLGİLİ YORUMLARINIZI AÇIKLAMALARIMIN ALTINA YAZMANIZ...