ON!!!

40 4 2
                                    



NICKY:

„Čo si mi nepovedala?!" zavrčím na ňu a otočím sa tvárou k nej. Aspoň, že nás za tými stromami nie je vidno...

„No..."

„Okamžite to vyklop!"

„Ten chlapík v tom telefóne... To nemohol byť Filip..." lezie to z nej ako z chlpatej deky.

„Ako vieš, že to nebol on?! Ani si ho nepočula... Predsa len som s ním telefonovala ja... Nie ty..." kto sa v nej má sakra vyznať?!

„Filipa a Soňu som dala dokopy ja..."

„No to viem... A?"

„A nevybrala som jej len tak niekoho... V podstate som ani neverila, že sa skutočne dajú dokopy..."

„Tak potom prečo?! Prečo zrovna on?!"

„Keby si mi neskákala do reči, tak to možno už aj vieš..." prevráti očami a snaží sa dokončiť svoje preveľmi zložité vysvetlenie, ktoré by mohlo hneď teraz z nej vyjsť, aby sme mohli ísť vyslobodiť Soňu s nemravných pedofilných pazúrov toho imbecila.

„Vybrala som si ho, aby ju ochraňoval... On nie je len tak niekto... On má byť niečo ako ochranka, keď s ňou nie sme my dve..."

"Tak ak to nebol Filip... Kto to sakra bol?!" spýtam sa zmučene.

"Ja... Nicky... Mylím, že dobre vieš o koho sa jedná..." odpovie mi pološeptom a nakonci nasucho prehltne. A ja s ňou.

Predsa len... Nemôže to byť ON! JEHO som nechcela už v živote vidieť!






















"Ale áno..."























CampWhere stories live. Discover now