PRAVDA NAKONIEC VYŠLA NAJAVO !!!

13 2 0
                                    


WILL:

"No takže... Ide sa na tú povalu alebo nie?" spýta sa ten blbec Filip, takže sa mračím.

"Will? Môžeš nás tam zaviesť?" tentokrát sa ma to spýta Nicky. Moje zlatíčko... Ktoré tak nejako ani nie je moje... A keď som videl ako jej skĺzla po tvári osamotená slza, keď som jej odpovedal sarkasticky. Tak som musel čo najrýchlejšie vypadnúť z miestnosti, v ktorej sa nachádzala aj ona. Aby som si mohol oráchať hlavu o stenu, za to aký som debil.

"Rád by som, ale ako sme s Markom spomínali... Doteraz sme ani nevedeli, že nejaká povala aj je v tejto budove... A inak... Kde vlastne je?" začnem sa obzerať okolo seba. Avšak vidím iba ich piatich - Nicky 😍, nejakú jej kamarátku 😋, nejaká neznáma osoba ženského pohlavia 🤨 a tí dvaja najväčší dementi na svete 🤬.

"Tak v takom prípade si nám teda na nič... Maj sa!" zvolá so šťastným úsmevom na tvári a už si to vykračuje preč z tejto ubytovacej jednotky. 

"O a ten tvoj kamarát vraj išiel za nejakou smečkou do Ázie..." zvolá takmer o 5 metrov ďalej.

Čo najrýchlejšie ich dobehnem. Avšak Nicky tiež zrýchli krok , a tak nie som jediný kto nestíha...

"Nicky spomaľ sakra! A ty! Sa od nej drž čo najďalej!!!" zavrčí na mňa jej kamarátka... Alebo žeby to bola jej frajerka? Tak v takom prípade fakt u nej nemám šancu... Ale nie... Nemôže to byť tak... Moje sny by mi povedali, že je lezba... No nie?

"Oki... Ale nenechám vás ísť samých hore... A určite nie s týmto sukničkárom!!!" ukážem na Filipa a jediné čo v tej krátkej chvíli zachytím je stena oproti, keďže mi niekto vlepil poriadne silno pesťou.

"On nie je sukničkár!!! A prestaň urážať môjho priateľa!!!" rozkričí sa po mne tá neznáma osoba ženského pohlavia.

"No tak Will... Vieš, že už nie som taký ako kedysi..." pomaly sa ku mne prihovára a ja mám sto chutí mu vrátiť to isté, čo kvôli nemu spravila jeho frajerka.

"Hej to teda nie si... Spolčil si sa s ním a na mňa si sa úplne vykašlal.... A keď si odišiel s Klaudiusom pochopil som jednu vec..." tento raz som sa naňho rozkričal ja. 

"Už cez 4 roky nemám brata, braček!" zvolám nanajvýš posmešne.


















TAKŽE ĎALŠIA ČASŤ JE NA SVETE... DÚFAM, ŽE SA VÁM PÁČILA...

TE AMO POPULUS 😍 😘💙

CampWhere stories live. Discover now