MINULOSŤ...

14 2 0
                                    

JACK:

Tak tá sadla!

Dokonca aj mne ...

Au ...

A tak isto aj Chrisovi ...

Holt ... Sme jej starší súrodenci ... A  aj tak sme my tí čo sú pod papučou ... Presne ako vždy ...


"Naozaj nie si nabúchaná? Máš extrémne protichodné myšlienky ... Najskôr nám jednu strelíš a potom nás objímaš ..." zasmejem sa, keď sme všetci štyria uväznený v jednom silnom rodinnom objatí. Buchne mi päsťou do ramena. Avšak má zlý uhol  mierenia, takže to bolo viac pohladenie ako buchnát.

"Tak fajn ..." 

"Takže nie si ... V tom?" uistím sa ešte raz. Istota je istota ...

"A s kým akože?" zasmeje sa.

"Len nehovor, že si ešte s nikým nechodila ... Alebo nespala ... A navyše ... Čo henten zaľúbenec? Ten, čo ťa tu objímal ..." odpovie zarazene Chris.

Inak to by aj mňa zaujímalo ... Ale Chris sa zaujíma až moc ... Och joj ... To zas bude úchylných odpovedí ... A dvojzmyslov ...

"Jeden tu bol ... Ale nespala som s ním ... A henten zaľúbenec ... Je to blbec, ktorého som spoznala dneska ..." odvrkne.

"Takže s ním nechodíš?"

"S tým blbcom?! To si zo mňa strieľaš, však?" s chuti sa zasmeje a mne je hneď jasné, že ON za tými dverami nebude dvakrát nadšený z jej odpovede ... Ale čo už ... Je to hlavne jej vec ...

"Takže sa z teba za ten čas bez nás nestala šľapka ... To je fajn ... Aspoň, že sme opäť všetci pokope ... Nie je to super? Byť zase spolu? Slávna Štvorka neskutočných bláznov opäť pokope ..." zvolá šťastne Chris.

Prestaneme sa objímať a sadneme si do kruhu ... Teda ... Do štvorca ... Sme predsa len štyria, no nie?

"Vytvorili sme extrémne zvláštny štvorec ..." začne sa smiať Nicky.

"Fajn... Aspoň je to nejaký útvar ..." podotkne Oliver.

"Ja by som povedal, že sme chceli spraviť kruh... Ale nejako nevydalo..."povie extrémne premúdro.

"Kosoštvorec ..."

"Štvorec!"

"Kosoštvorec!"

"Štvorec!"

"Kosoštvorec!"

"Štvorec!"

"Hej vy dvaja! Padajte od seba a prestaňte sa hádať! Ste ako malý..." prekrútim nad nimi očami.

"Aspoň je to nejaký útvar... Oka?" pozrie sa na nich Chris.

"Tak dobre... A teraz začnite vysvetľovať... A nech to stojí za to... Inak vás vyprevadím zo sveta... Pekne od začiatku... Ako ste nafingovali svoju smrť?"

"Nooo... Ako len začať?" poviem opatrne a nervózne si pošúcham krk.

"Žeby od začiatku?"








OZNAM:

Prepáčte, že dlho nebola časť... A všeobecne ďalšia je zatiaľ v nedohľadne... Ale posnažím sa a niečo spíšem cez prázdniny... Avšak pridám ich až v Novom roku... Presne ako časti z príbehu NARUŠITELIA...

Dúfam, že to stihnem...

A ešte raz sa ospravedlňujem, že neboli časti, ale bola som nejaký čas chorá a dobiehala som to všetko v škole... A teraz ešte aj Vianoce a všetko to upratovanie a podobné blbosti...



Dúfam, že sa časť páčila...



TE AMO POPULUS 😘😃🤓💙🖤      

CampWhere stories live. Discover now