OLIVER:
Tak... Hra na mŕtvoly dlho nevydržala... Celkom to je škoda... Ešte sme ich mohli trochu potrápiť...
Keď sme sa konečne ako tak prestali smiať na tom ako po nás zazerali... Akoby sme vstali z vlastných hrobov... Hoci... Na ich mieste by som sa tiež tak pozeral... Do blba... S extrémne zamysleným a nanajvýš vystrašeným pohľadom...
Predsa len... Toto sa asi nestáva tak často...
Vlastne... Komu by sa toto asi tak mohlo stať?
"Kto sakra ste?!" zvreskne po nás nejaký chalan, ktorý objíma rehotajúcu sa Nicky. Čo mi celkom začne vadiť. Tak naňho zavrčím.
S akým kreténom si sa to dala sakra dokopy? Tak dievča zlaté... Toto si si pokašlala až moc... To ťa už nezaujíma, čo sa s tebou stane?!
Akoby mi Nicky čítala myšlienky. Okamžite sa prestane smiať, odtlačí od seba toho blba a podíde ku mne.
"Ty o tom nemáš čo hovoriť! A vlastne! Ani jeden z vás troch idiotov!" vybehne na nás úplne najviac rozhnevaná...
Ženu naozaj spoznáš až vtedy, keď je poriadne naštvaná... Alebo poriadne ožratá...
Všetci sme na ňu zazerali ako na blázna... Predsa len... Pred chvíľou sa rehotala ako pojašená... A teraz je nahnevaná... Proste behom nano sekundy zmena nálady...
Tak moment... Nehovorte mi, že sa čosi takéto zomlelo pokým som tu nebol... Pokým sme pri nej neboli... Stále je to moja malá sestrička... Ja toho kreténa asi zakopem za živa...
"Mohla by som s týmito troma blbcami hovoriť sama?" spýta sa ich. Hoci je nad slnko jasné, že odpoveď nepotrebuje. Podíde ku nám ešte bližšie a ja už naozaj netuším čo od nej očakávať.
"Nenechám ťa tu s nimi... Na to môžeš rovno zabudnúť!" zavrčí na nás ten kretén, ktorý bude zjavne onedlho môj švagor. "A vôbec... Ani sa k nim nepribližuj! Nevieš ani poriadne čo sú zač! Môžu ti nejako ublížiť!" skríkne našim smerom a chytí ju za zápästie.
"Máš pravdu... Môžu mi nejako ublížiť... A vlastne... Už to spravili pred skoro piatimi rokmi... Však? Veď moji milí, drahí bračekovia sa ma iba zbavili... Presne tak ako ty Will... Takže ma okamžite pusť a vypáľ odo mňa čo najďalej!" strasie jeho ruku a postaví sa bližšie ku nám.
"A ty!" ukáže na mňa,"Ešte raz si pomyslíš, že som nabúchaná... A ešte k tomu všetkému sním... Nestrelím ti iba za to, že si sa na mňa spolu s Jackom a Chrisom vykašlali... Ale ešte aj kvôli tomu, že máš extrémne bújnu fantáziu!"
A ona mi fakt vrazila...
Ďalšia časť je na svete...
Tak @SonaDunajova... pre teba cez 400 slov😘💙🖤... lepším sa, že? 😂😂😂
Dúfam, že sa páčila...
TE AMO POPULUS 😘😃🤓💙🖤
YOU ARE READING
Camp
FantasyČo sa stane, ak sa všetky nadprirodzené bytosti stretnú na rovnakom mieste? Je jedno či ste upír,vlkolak, čarodejnica ba dokonca človek. Jediný problém je, že ak ste človek. Budete radi ak prežijete. Nadprirodzené bytosti sa snažia byť aspoň z čas...