ÚNOS!

24 3 3
                                    


SAM:

"Už takto je na mňa naštvaný, že som Filipa so Soňou nezabil ešte vtedy, keď tu bol so mnou... Povedal som mu, že ich zabijem pred vašimi očami... Aby ste trpeli... Avšak nemá ani tušenia, prečo by ste vôbec mali trpieť... Mal som v pláne, že keď sa tu ukážete, proste vám to vysvetlím a pôjdete po svojich opačným smerom... Avšak na moju smolu vás najskôr našiel Eirik...Ten panghart je otcov obľúbenec číslo 1... Najradšej by som vás všetkých pustil a trpel radšej sám... Akoby ste mali trpieť vy... Mojou vinou... Mojimi rukami..." vylejem si celé svoje srdce do tohto okamžiku... 

Avšak viem, že čokoľvek poviem... 

K čomukoľvek sa priznám... 

Všetko bude jedno... 

Nezaslúžim si lásku tohto anjelskeho dievčaťa... 

Nič si nezaslúžim...

Jedine smrť...

Nič viac...


"Hej pravda... Zaslúžil by si si konečne umrieť... A keď už sme pri tom... Nemal by si už byť mŕtvy? Videla som ťa dostatočne krvácať... Nemohol si sa zahojiť..." zapojí sa k nám Nicky nevrlo a odkašle si, pričom naokolo prská červenú tekutinu... No zjavne si ju Eirik celkom dosť dobre podal... Okrem toho, že má nový make-up, ktorý bude dávať dole niekoľko týždňov... Vyzerá celkom fajn...

"O čom to hovoríte?!" shit! Nemusela sa to dozvedieť takto...

"Fajn... To je jedno... Takže Sam, čo keby si sem nechal priviesť Soňu a Filipa? Ja sa ešte na pár minút zahrám na vyriadenú. Potom pošleš všetkých preč... Že ti to dal na starosť otec... Prerežeš nám laná, ja vytvorím portál a všetci šťastne zmizneme z tohto prekliateho miesta. To znie SUPER, nie?"




MARI:

Z ničoho nič sa rozrazia dvere a v nich stojí nejaký chalan... Nemohol byť odo mňa a Nicky starší viac ako štyri roky... Všetci sme sa naňho dívali ako na zjavenie... Hoci nie je vylúčené, že ním nie je... Mohol byť čímkoľvek... A my sme ho ani nepoznali... A prišiel nás vyslobodiť! 

No je to celkom kus... Možno by som si dala aj povedať... Zahryznem si do spodnej pery...

"Okamžite od Nicky vypadni a radšej nič neskúšaj... Inak budeš ešte viac v prdeli kamarát!"

Ahhh... Takže v prdeli sú tiež všetky pekné ilúzie... Škoda...



























Takže...

Ďalšia časť je na svete...

Namiesto toho, aby som písala iba 200 slov... Budem ich písavať okolo 300...

Asi ako dneska... cca 350 slov...

Dúfam, že som potešila hlavne teba SonaDunajova... Ale viac ako jedna časť denne nebude... Toho sa proste odo mňa nedočkáš... 💙😘🖤 

A aspoň bude viac napínavejšie čo sa s tebou stane... Cmuk... 💙😘🖤 

TE AMO POPULUS 😘😃🤓💙🖤

CampWhere stories live. Discover now