UTUŽOVANIE VZŤAHOV

19 3 5
                                    

SAM:

Filip so Soňou už prešli cez portál. Už ostával iba ten chlapík, ktorý mu pomáhal. Zo stola som zhrabol svoju dýku a meč. Čo najrýchlejšie som sa k nemu priblížil, meč som mu dal pod krk a dýkou mu mieril zo zadu medzi rebrá.

"Jeden prudší pohyb a zabijem ťa."

"Viem... Mieriš mi na srdce..." povedal a zasmial sa. "Ak si chcel ísť s nami cez portál, stačilo sa spýtať... Avšak teraz si skôr myslím, že ťa Will nakope, keď nás takto zbadá..." znova sa zasmeje a mňa to neskutočne irituje. 

Určite by ma nepustili dobrovoľne cez ich portál.

No nič.. Rýchlo sme ním prešli až sa nakoniec za nami zatvoril. 

Will sa na nás otočil a v tvári bol neskutočne naštvaný. Mary sa tiež obzrela a vyzerala prekvapene a zároveň šťastne. Rýchlo sa rozbehla smerom ku mne, pustil som meč aj dýku a toho týpka som odsotil čo najďalej odo mňa, aby som mohol vo svojom náručí objať to najlepšie dievča, ktoré ma milovalo a stále miluje... Teda aspoň v to dúfam...

"Mar, prepáč za všetko... Naozaj hlboko ma to mrzí... Nemal som ťa nechať tak... Mal som za teba bojovať... A nenechať sa zastrašiť Nicky... Veď vieš aký z nej ide strach a nemalo by ma to ospravedl..." chcel som pokračovať, ale zastavila ma. Položila svoj ukazovák cez moje pery.

"Pšt... Viem aká vie byť... A preto je ti všetko odpustené... Ale ak ma ešte necháš byť alebo mi budeš klamať... Rovno si vykop jamu, chlapče... Platí?" žmurkne na mňa a dá mi jemnú pusu. Je to tak skvelý pocit mať ju zase pre seba...

"A ty tiež, Jamesonová!" zvolá so smiechom a otočí sa smerom k nej. Potom sa za ňou rozbehne. 























TE AMO POPULUS 😘😃🤓💙🖤      

CampWhere stories live. Discover now