WILL:
"Na čo som akože zabudol?" poviem naštvane.
Tak ja sa tu snažím, aby ju ten pablb nezabil spolu s jej kamarátkou a ona mi to ešte vytkne? A to akože kde sme?
"Myslíš na to ako som ťa v minulom živote miloval?" povedal som pokojným hlasom.
Ak ste nahnevaný, nehovorte nič bez rozmýšľania.
Ak ste šťastný, nič nesľubujte.
A ak ste zúfalý a smutný, nerobte nič bez rozmýšľania.
"Pokiaľ viem... Tak si ma nikdy nemiloval... Iba si ma využíval... A presne preto ma naše stretnutie stálo život... Zabil si ma... A reinkarnovala som sa... Každý jeden raz ma zabiješ zrovna ty... Nestojíš mi ani za pohľad..." fľusne na mňa. Utriem si jej sliny z tváre a postavím sa na nohy a vzdialim sa od nej.
"Prišiel som ťa zachrániť či sa ti to páči alebo nie!" zavrčal som. Do miestnosti vošiel Mark spolu s Filipom a jeho dočasnou priateľkou. Mark vytvoril portál a ja som medzitým odpútal Nicky s jej kamarátkou.
"Filip! S tebou si to neskôr tiež vybavím... Teda pokiaľ ma William znova nezabije..." odfrkne si. Ja nad ňou pretočím očami a strhnem ju za rukáv mikiny do portálu, ktorý by nás mal odviesť na zabezpečené miesto. Aspoň máme niekoľko dobrovoľníkov na udržovanie tábora. Nedobrovoľných dobrovoľníkov... Ale čo už...
"Dúfam, že zoberiete aj Sama... Rada by som mu vrazila...Prepáč Mar..." pozrie ospravedlňujúco na ňu. Zjavne spolu majú skvelý vzťah, ale on ho musel nejako z časti poškodiť. Inak by sa na seba teraz pri jeho mene psychoticky usmievali a spoločne naňho nadávali, ako na svojho únoscu. Hoci z väčšej časti som ním ja a nie on...
"Prečo sa jej ospravedlňuješ?"
"Je to jej bývalý, ktorého stále miluje... A ja ho chcem zabiť... Čo myslíš, Sherlock?" prevráti nado mnou očami a začne sa nesmierne potichu smiať.
Konečne sme sa ocitli na správnom mieste a ja som ich mohol pustiť. Je tu neskutočné ticho... Och, jasné... Určite to bude tým, že som pozvánku ešte neodoslal a musím to spraviť do pol hodiny inak to prepadne a už to nebude funkčné 24 hodín ako som plánoval... A skráti sa to o polovicu času ak nie aj viac ako o polovicu...
Za nami sa vynoria Filip s jeho priateľkou. A nakoniec Mark, ktorého pod krkom drží naša škrata Sam.
TE AMO POPULUS 😘😃🤓💙🖤
YOU ARE READING
Camp
FantasyČo sa stane, ak sa všetky nadprirodzené bytosti stretnú na rovnakom mieste? Je jedno či ste upír,vlkolak, čarodejnica ba dokonca človek. Jediný problém je, že ak ste človek. Budete radi ak prežijete. Nadprirodzené bytosti sa snažia byť aspoň z čas...