NICKY:
"Urobíme si z nich srandu?" spýtam sa Jake-a, Olivera a Chrisa. "A potom mi vysvetlíte, prečo ste sa tu skrývali... Dobre?" ukážem na nich výhražne prstom.
"Nieeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!" skríknem a silene sa rozplačem. Zatiaľ čo hentie tri hebedá hrajú mŕtvoly.
Ale celkom rada by som vedela, odkiaľ o nich vie Mari... Celkom ma štve, že o tom vie... A ja som jej to nepovedala...
A jediná vec, ktorá to okrem mňa vedela, bol môj debilník... O ktorom tiež nikto nevie...
Zrazu ma objímu dve silné paže... Kedy začala Mari tak posilovať?
Obzriem sa na dotyčnú osobu, ktorá má perfektne silné svaly.
A môžem začať ľutovať, že som tie svaly chválila... Will si nezaslúži pochvalu... Už takto je viac než dosť namyslený...
Ale keďže hrám prevelice zranenú osobu, nemôžem ho poslať do preč a ešte ďalej, keď sa ma snaží utešiť... Z neexistujúceho dôvodu... Mi to vôbec nevadilo...
Čo ma celkom dostatočne naštvalo... A ešte väčšmi ma to zarazilo...
Fajn, Nicky... Sústreď sa... Nemôžeš to predsa pokaziť...
Ublížil ti... Tak to využi ... Premeň svoj hnev k nemu na slzy... A hlavne nepokaz dobrú zábavu...
No tak... Musím to zvládnuť... Nemôžem predsa hentých šialencov prezradiť...
"Nehovorila náhodou Nicky, že tie mŕtve telá neskutočne zapáchajú?" začne rozprávať Filip a ja mám sto chutí sa prefackať za to, čo som vlastne vymyslela. "Ako .... Hej zapáchajú... Ale nie ako mŕtvoly... Skôr ako ja, keď som sa bál vody natoľko, že som sa umyl jedine na Vianoce... Nicky? Si si naozaj istá, že sú mŕtvy? Veď počujem ich srdcia!!! Určite nie sú mŕtvy... Tak prestaň bačať ako najatá... Celkom dostatočne mi to trhá uši..." Ešte chvíľu to musím vydržať...
"Hej? A mne zas trhá uši tvoje nariekanie..." oh Will... Ty si mi teda nápomocný...
"Filip veď ak sa ti tu nepáči pokojne môžeš odísť... Nikto ťa tu nedrží v okovách..." aj ty Sonička?
"Aha... Stačí ak doňho takto nádherne kopnem... A hneď sa preberie..." podotkne Filip a to bola posledná kvapka...
Začala som sa smiať na plnú hubu...
A tí blbci na zemi aka 'mŕtvoly' sa začali tiež smiať...
Ďalšia časť je na svete...
Dúfam, že sa páčila...
TE AMO POPULUS 😘😃🤓💙🖤
YOU ARE READING
Camp
FantasyČo sa stane, ak sa všetky nadprirodzené bytosti stretnú na rovnakom mieste? Je jedno či ste upír,vlkolak, čarodejnica ba dokonca človek. Jediný problém je, že ak ste človek. Budete radi ak prežijete. Nadprirodzené bytosti sa snažia byť aspoň z čas...