Capitolul 12

697 109 76
                                    


Capitolul e foarte scurt, dar voi posta cât de repede pot unul mai lung.

Nu este editat.

Răspunsurile Q&A-ului ❤

De la Tae_Tae_19 pentru:

Anne

Câţi ani ai?

Am 17 ani, voi face pe 29 ianuarie 18.

De unde eşti?

Sunt din Vâlcea, Horezu.

Câte capitole va avea cartea?

Sper că în jur de 30-35 din moment ce acţiunea nici nu a început.

Nume complet.

Anemona, voi lăsa numele de familie şi al doilea prenume la o parte.

Ce îţi place să faci în timpul liber?

Ador să citesc şi sunt o persoană pasionată, deci mereu desenez, pictez, fotografiez sau ma ocup de pasiunile mele în timpul liber.

Carte preferată de pe watt?

Prea multe ca să le enumăr, dar am o listă de lecturi "the ones i love". Acolo puteţi găsi cărţile mele preferate. Dacă aş alege două ar fi Fiendish Heart (pe care o şi traduc) şi Lava lamps (la care autoarea nu a acceptat traducere din păcate).

Carte preferată reală?

Am citit multe serii care mi-au rămas la suflet, dar în prezent cartea mea preferată este Siddhartha de Herman Hesse (care m-a inspirat să scriu almost blind) şi Demian tot de Herman Hesse (cartea din spatele poveştii pe care au creat-o băieţii).

Eşti într-o relaţie?

Nu, pot spune spune că nu am timp şi nici atracţie pentru persoane în prezent, dar oricum această discuţie poate lua o întorsătură diferită, fiindcă nu, nu sunt asexuală, dar fac parte din LGBTQ.

Jungkook

Ce părere ai despre Taehyung?

E un idiot inteligent care mă întrece în toate domeniile, inclusiv în idioţenie. Nu, nu mi se pare drăguţ.

Îţi place de cineva anume?

De iubitul meu motor.

Dacă părinţii tăi au murit cum de nu ai ajuns în grija statului?

Mama mea e încă vie din câte ştiu, ceea ce îmi aminteşte că am un cadou de cumpărat. Recomandări?

Cum te simţi când auzi ştiri despre J?

Ultima pe care am auzit-o nu zicea lucruri bune despre mine, deci depinde de ştire.

Ce părere ai despre Suga?

Chiar dacă e idiot şi îmi fură din bani, e un partener bun.

Taehyung

Ce părere ai despre Jungkook?

Jungkook? Adică tocilarul cu ochelari ciudaţi? Sunt puţin sceptic în legătură cu el..

Îţi place de cineva anume?

Poate.

Cum ţi se pare J? (Guys, Tae nu ştie încă cine e J)

J? Cine e J?

mastermind  |  taekook RO Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum