Černovlasý bůh unaven prací a především jeho malým čtyřletým zlobidlem, seděl v obýváku na gauči a četl si knížku, kterou mu jeho manžel nedávno koupil k výročí jejich svatby. Ano už to byl rok, co se vzali a žijí spolu. Mají holčičku jménem Alexis a užívají si teď už poměrně klidný život.
Loki se pousmál, když prstem přejel po věnování na první stránce knížky. Sám Anthony Stark ho ručně napsal, a že si dal záležet. Bůh se zamyslel, co asi tak jeho manžel může dělat. Před dvěma dny mu volal sám ředitel S.H.I.E.L.D.u Fury, a přerušil jejich večerní hrátky v posteli, aby jim oznámil, že ho potřebují na nějaké tajné misi. Bohovi se to nejprve zpočátku nelíbilo, ale pak manžela s polibkem na rozloučenou nechal.
Očima přejel po místnosti velkého obýváku a zahlédl hodiny, které ukazovali přesně půl osmé večerní hodiny. Loki si okamžitě vzpomněl, že by měl jít Alex nejspíše uložit do postýlky. Knížku zavřel a položil na konferenční stolek před sebou a pomalu vstal z pohodlně měkkého gauče.
"Alex!?" Zavolal na malou zrzavou holčičku, jelikož neměl ponětí, kde se jeho princezna nachází. Říká ji princezno velmi moc rád a ve skutečnosti princeznou také je. Jediná princezna Ásgardu.
Jeho starší bratr Thor po smrti jejich otce Odina se stal králem a nyní má on syna a příštího nástupce trůnu. Sice nevládne na své staré domovině, jež zničil Surtur, ale vládne na menší planetě dosti podobné zemi. Jak bůh rád vzpomínal na časy, kdy hledali jejich další domov s pomocí Avengers. Naskytlo se zde mnoho problémů, na které Loki nerad vzpomínal a zakopával je kdesi hluboko ve své mysli, ale všechno vedlo sem do tohohle momentu. Byl konečně šťasten a našel to co hledal, lásku.
Loki si to kráčel dlouhou chodbou zdobenou různými obrazy, tapetami, květinami a také první malbou jejich holčičky. Někteří by řekli, že je to jenom nějaká čmáranice tvarů a různých křivek, ale Loki v tom viděl jejich rodinku. Byla tam Alex, Loki a Anthony. Byli tam všichni tři a on to moc dobře věděl. Vzpomněl si na tu dobu, kdy se s Tonym hádali o to jestli to nechají odstranit, ale Loki si trval na svém a uspěl. Malba Alex tam stále je a pokaždé, když Loki okolo ní projde vykouzlí mu úsměv na tváři.
"Princezno, kde si? Je čas jít do postýlky" Znovu zvolá černovlasý bůh do prázdné chodby. Uslyší zvuk z Tonyho dílny. Rychle se tím směrem rozeběhne doufaje, že se princezně nic nestalo, a že neudělala moc velký nepořádek, protože jestli ano, Tony by ho zabil. Jednak za to, jak může být tak nezodpovědný otec, že nechá vlastní dceru v takovém prostředí a jednak za to, že mu tam může rozbít jeho rozpracovaný model nového obleku, který už jednou rozbila díky Lokiho zodpovědnosti. Skončilo to ještě větším nepořádkem v dílně a Lokiho zlomeným nosem a pár výhrůžkami pro příště. Loki mohl být rád, že Tony není doma.
Loki rychle seběhl schody dolů a přiběhl k zrzavé dívčině, která měla v ruce šroubovák a něco montovala v Tonyho obleku. "Alex, princezno moje. Sem nesmíš, kolikrát ti to otec říkal!"
"Promiň". Alex se podívala otcovým směrem se smutnými modrými očíčky. Loki by jí už chtěl zase vynadat, ale jak mohl křičet na tak nevinnou malou holčičku.
Loki si povzdechl a usmál se na svou dcerku. "Pojď musíš jít spinkat". Oznámil Loki a vzal si svou zrzavou princeznu do náruče. " Tati, ty nejsi naštvaný". Loki se zasmál. "Jak bych mohl, princezno".
Loki Alex odnesl až do postele a položil jí na ni. Holčina už byla v pyžamu, jelikož ji otec hned po večeři vykoupal a převlékl. Měla na sobě růžové pyžamové tričko s jednorožci a bíle kalhoty. Vlasy měla dlouhé rozpuštěné. Byla roztomilá.
"Tak a už spinkat, zítra jak jsem slíbil půjdem navštívit strýčka" Alex si lehla s úsměvem na tváři, jelikož se moc těšila až zase uvidí svého bratrance Aloa. Sotva se naučil chodit, a když se to Alexis dozvěděla, chtěla ho ihned navštívit. Loki ji zakryl a dal pusinku na čelo.
"Dobrou princezno" Ještě ji jednou pohladil. Chtěl už zhasnout světlo, ale hlásek zrzky ho přerušil. "Tati řekni mi nějakou pohádku..." Zeptala se malá holčička vzhůru hledíc na svého otce. "Tak dobře, ale potom půjdeš už spát" Holčička se pohodlně uložila a čekala na svého otce než začne vyprávět.
"Řeknu ti příběh o tobě. Víš začalo to dávno na Asgardu..."
ČTEŠ
Tati řekni mi nějakou pohádku...
Fanfiction"Tati řekni mi nějakou pohádku..." zeptala se malá holčička vzhůru hledíc na svého otce. "Tak dobře, ale potom půjdeš už spát" Holčička se pohodlně uložila a čekala na svého otce než začne vyprávět. Začalo to dávno, když se bláznivý bůh z Ásgardu sn...