10 - Trocha vodky nikomu ještě neublížila

644 51 44
                                    

Stark seděl na gauči a pozoroval zprávy nebo spíše předstíral, že je pozoroval. Tony si totiž vyčítal, co udělal včera jeho bohovi. On mu ostříhal vlasy na krátko, tedy jen o to požádal, ale vše to byla jeho chyba. Snažil se to napravit dobrým obědem, ale jen se ukázalo, že je to ještě horší. Bohovi totiž nechutnalo a nejspíše se mu udělalo nevolno. Soudil to podle toho výrazu, který bůh po vyplivnutí svého jídla nasadil na svou tvář. Loki sdělil Tonymu, že si potřebuje odskočit a to géniovi potvrzovalo jeho teorii. Hned jak se kouzelník vrátil, nevypadal jako před tím. Vypadal unaveně a znechucen životem. Snažil se pár slovy navázat konverzaci a nějak z Lokiho dostat nějaké slovo, ale bůh byl ticho nebo odpovídal jednoslovně. Nakonec to hrdina vzdal a dojedl své občerstvení a dopil svou kolu. V Starkově autě to bylo stejné. Avenger se snažil navázat nějaký kontakt s bohem, ale z boha nevyloudil nic než jen pouhé: „Starku, už drž hubu! Mám dost tvých podělaných keců!" Tony mu na to odpověděl: „Promiň princezno" ale jeho odpověď bohu musela znít zase sarkasticky nebo si bůh myslil, že ho Anthony chce jen naštvat a přivést do ještě horší nálady než byl. „Starku! Zavři tu svou ukecanou hubu nebo se postarám o to, že už v životě nevydáš ani hlásku!" to byla poslední slova, která zazněla v autě a poslední, která byla vyřčena mezi dvěma egoisty.

„Tony, je všechno v pořádku? Od té doby, co jste se vrátili jsem viděl jenom tebe koukat na televizi a slyšel Lokiho nadávat v jeho pokoji" optal se starostlivý Bruce a přisedl si k jeho kamarádovi. Tony jen s velkým povzdechem svými zády narazil na opěrku velkého bílého gauče. Neměl náladu mluvit ani pít, to bylo dost divné, ale Tony si toho nijak nevšímal. Bruce to, ale zaznamenal a změnu v jeho chování bral jako špatné znamení.

„Tony, víš, že jsem tu pro tebe. Udělal ti něco Loki zase? Nebo se stalo něco jiného o čem bych rozhodně jako tvůj nejlepší přítel měl vědět, hmm?" zeptal se znovu netrpělivě doktor. Chtěl svému příteli jen pomoci, ale zjevně jako vždy Tony jeho pomoc odmítal. To byl celý Tony. Myslel si, že všechno zvládne sám, že nepotřebuje pomoc, a i když to i sám Stark už cítil i tak stále byl na svůj problém radši sám s alkoholem. Stejně jako teď. Stark měl zase skleničku s whisky na svých rtech a usrkával si alkoholické tekutiny.

„To já něco udělal a dost toho lituju, strašně jsem ho nasral. Nechce se mnou ani mluvit, a když už mluví, tak se z něho derou jen nějaký nadávky" povzdechl si milionář a více se zabořil do pohodlí pohovky a snažil se zaslechnout útržek ze zpráv, ale bohužel jeho mysl všechno vypudila z hlavy a on pouze dokázal myslet na svou chybu, ale kdyby věděl, že to nebylo těmi vlasy. Kdyby věděl, že není bůh na něj naštvaný, tedy on je, ale ne kvůli Anthonyho jednání, ale díky jeho bolestné minulosti, kterou mu Stark připomínal.

„Co si provedl?" zeptal se ani ne moc překvapený Banner. Mohl tušit, že když to nebyla Lokiho vina, mohl v tom mít prsty, spíše kecy, Stark. Ti dva spolu byli tři dny a už byli na zabití. Ale nejhorší pro Bruce bylo, že cítil lítost na obou stranách. K Lokimu si vybudoval jakousi důvěru, kterou by jsme mohli nazývat přátelstvím. Bruce měl respekt před Lokim a dával si pozor, aby bylo vše mezi nimi dobré a nehádali se. I Loki respektoval Bruce. Bylo to hlavně díky zelenému kamarádovi schovaného někde v doktorovi, ale Bruce si oblíbil a neměl nutkání ho popadnout za krk a uškrtit ho rukama a probodnout tisíckrát svými dýkami.

„Běž se sám podívat" frknul a vypnul televizi, když si všimnul, ze tam není nic zajímavého. Byly to jen pouhé reklamy a to Tonyho štvalo. Dnešní média jsou hrozné. Všude většinou samé lži a reklamy. Tony si lehl na záda a pozoroval bílý strop. Bruce mezitím odešel podívat se na Lokiho do pokoje. Doufal, že Loki bude spát nebo bude v mnohem lepší náladě než byl posledních pár hodin.

Tati řekni mi nějakou pohádku...Kde žijí příběhy. Začni objevovat