25 - Loki umírá poslední

424 30 2
                                    

Armáda se připravovala k blízkému boji, který podle Tonyho měl nastat každou chvíli. Avengers mu ovšem věřili, ale jedna věc jim přišla velice divná. Když se ho zeptali, kde je jeho milenec, bůh falše, tak jen sklonil pohled a odpověděl, že se až moc bál a radši utekl, než aby čelil fialové zahrádce v tváří v tvář. Thor se dokonce pokusil zamyslet, proč by Loki utekl a kam? Vše mu to přišlo velice podezřelé, ale musel se nyní soustředit na jiné věci. Sice má teď větší kontrolu nad svými schopnostmi a konečně přišel na to, jak je použít, ale cítil se velice nejistě.

Zbytek týmu moc o Lokiho podivném zmizení radši nechtělo přemýšlet, ale Steve, který teď čekal na svůj tým a pozoroval krajinu z okna, měl obavy. Vše mu přišlo moc jednoduché, svým způsobem. Měli skoro všechny kameny a jeden byl na dobré cestě ke zničení, jen Tony s Brucem museli rychle vymyslet, kde kameny zničit. Loki jim dříve oznámil, že by bylo lepší to udělat někde venku, jelikož on sám neměl tušení, co se stane. Až teď si začal uvědomovat, že Loki byl jejich velká výhoda, ale teď, když je pryč, nikdo netuší do čeho se jeho tým hrne.

Najednou se venku zatáhlo a celá Wakanda se ocitla ve stínu. Steve se zhrozeně podíval vzhůru, kde se pomalu odhalovala obří vesmírná loď a prodírala se mračny. „Je tady." Oznámil a všichni přítomní se otočili směrem k oknu. Ztuhly jim obličeje úděsem. Všichni hned přistoupili k oknu až na krále Wakandy, který šel za svou armádou, aby svým kolegům koupil nějaký čas. T'Challa věděl, že díky kamenům, které má Thanos v držení, ochranný štít nad jeho královstvím nevydrží moc dlouho. Steve se podíval na Tonyho a Bruce, kteří stáli v jako přikovaní k zemi. Krev jim začala proudit rychleji a jejich strach, který se s pohledem na Thanosovu loď postupně navyšoval, jim zahalil mysl.

„Bruci, běž za Shuri a zkontroluj, jak je na tom s Visionem. Pak, co nejrychleji zničte ty kameny." Oznámil kapitán a pak se podíval na svého kamaráda. „Tony, ty půjdeš se zbytkem do boje. Budu tě potřebovat." Tony přikývl a jedním stiskem na hruď zaktivoval své nanobrnění, které následně obklopilo jeho tělo. Opět se podíval na obří loď na obloze a vzpomněl si na Lokiho. Strašně moc doufal, že je Loki na té lodi a živý. Bál se o něj od té doby, co se mu vypařil před obličejem. Ani mu pořádně nestihl vysvětlit dohodu, kterou s Thanosem podle všeho uzavřeli. Jediné, co tak nějak chápal, bylo to, že zřejmě ho Thanos nezabije a zbytku Asgardu dá někde domov. Měl strach, že to vše bylo výměnou za bohův život a on tak už Lokiho v životě nikdy neuvidí.

„Tony, musíme jít." Ozval se Clintův hlas a zamával na něj svým vylepšeným lukem. Stark se tedy obrátil zády k oknu a následoval své kolegy do boje.

Když už všichni byli na svých místech, loď přistála a zem se otřásla. Wanda, Bruce a Shuri s Visionem se snažili najít způsob, jak, co nejrychleji zničit, to co Thanos hledá, Steve, Clint, Wong, Tony, Natasha, Strange, Okoye, Bucky, Thor, T'Challa a jeho armáda stáli před velkou lodí za ochranou kopulí. Loď otevřela své ohromné dveře, ze kterých následně vyšla neznámá žena, Proxima Midnight, vedle které šel Corvus Glaive, jenž byl následován samotným Thanosem, vedle, kterého poslušně kráčel černovlasý bůh v obleku, který mu věnoval jeho milenec, a nakonec za všemi kráčela žena v bílém obleku, zvaná Supergiant.

Všichni svoje pohledy zaměřili na Thanosovu levou stranu, kde s velkým úsměvem stál Loki. Tonymu přejel mráz po zádech, opět vypadal jako kdysi. Jako chladný vraždící stroj, ale co ho více vystrašilo, byl jeho rozbitý obličej, pár monoklů a trocha zaschlé krve. „Loki?"

„Ty lháři!" Vykřikl rozzlobeně Thor a blesky se mu v očích vzteky zatřpytily. Thor se už na Lokiho chtěl vrhnout, ale Strangeova ruka ho zastavila. Jediný Strange nebyl překvapen, že je na Thanosově straně. „Měli jsme mu ten disk nechat." Sdělila s naštvaným obličejem Widow a podívala se na kolegu v železném brnění. Věděl, že jsou teď na něj všichni nahněvaní a viní ho za to, kde teď jeho bůh stojí. Tony nechtěl věřit, že by Loki byl na straně muže, který ho mučil, který ho ovládal. Třeba je i teď pod vlivem nějakého kouzla, ale zdálo se to jako málo pravděpodobné.

Tati řekni mi nějakou pohádku...Kde žijí příběhy. Začni objevovat