Rozespalý hromovládce vešel do obývacího pokoje, kde seděl pouze Tony se skleničkou v ruce a tupě koukal na černou obrazovku televizoru. Rozhlédl se po prázdné místnosti a snažil se najít ostatní, Nat, Bruce nebo Lokiho, ale byl tam jen Tony. Zmatený Thor si tedy sedl k Tonymu na bílou pohovku a vyložil si nohy na stolek. Tony se na něj znechuceně podíval a obličejem mu naznačil ať svoje smradlavé nohy dá dolů, ale hromovládce se jen roztomile usmál a nohy nechal na stolečku, kde jim to bylo pohodlné.
„Kde jsou všichni?" zeptal se Thor a popadl ovladač k televizi a následně ji zapnul. Na obrazovce se začínaly promítat obrázky a ticho vyměnili hlasy a různé zvuky. Tony dopil svou druhou skleničku a položil ji na konferenční stolek před sebou.
„Jeli za Furym ohledně Lokiho a taky ti přeju dobré ráno, zlatovlásko" odpověděl Tony a prohrábl si své růžové vlasy, které bohužel už ztrácely svou barvu. Už si na růžovou zvykl a nějak záhadně měl potřebu poprosit boha, aby mu je znovu nabarvil, ale bál se, že ho Loki pošle pryč a vysměje se mu. Thor odvrátil pohled od trapné komedie v televizi a polekaně se podíval Iron manovi do očí.
„Loki šel s nimi?" zeptal se a doufal, že je jeho bratr v bezpečí Avengers Tower a, co nejblíže jemu. Když se včera dozvěděl, že byl jeho mladší bratr mučen, byl tak naštvaný, smutný a zklamaný. Věděl, že mu Loki nevěří, a že se do sebe radši uzavírá než, aby musel svoje problémy sdílet s jeho arogantním bratrem. Chtěl mu pomoci, ale mladší bůh jeho pomoc odmítal. Nevěděl, co má dělat, a proto chtěl aspoň zůstat svému bratru na blízku.
„Ne, ten asi ještě spí" odpověděl hromovládci „JARVISI vypni tu telku" přikázal svému asistentovi, který jí následně vypl a Thor naštvaně zabručel.
„To jsem koukal" oznámil naštvaně, ale syn Starkův jej ignoroval a naléval si další skleničku vodky. „Co to piješ?" zeptal se zvědaví bůh hromů a šel za Tonym k baru, kde se posadil na až moc malou barovou stoličku. Nechápal, proč na Midgardu mají tak malé židle. Na Asgardu vždy měli velké, pevné židle, kde si na klín mohl posadit dvě krasavice.
„Vodku. Chceš taky?" nabídl mu Stark a už naléval druhou skleničku. Thorovi alkoholický nápoj připomněl Lokiho, který nikdy moc nepil, ani na ty největší slavnosti, jistě tu bylo pár chvil, kdy oba bratři byli úplně na mol a matka je prosila ať se napijí trocha vody a jdou spát. Tak moc mu chyběla matka a otec, nedokázal si představit, kdyby ztratil i boha neplechy. Nebyli sice pokrevní bratři, ale oba někde uvnitř věděli, jaký je vztah mezi nimi. I přes tolik rozdílů nikdo nemohl popřít, že byli bratři, a že se mají navzájem hodně rádi, i když Loki mnoha způsoby naznačoval, že svého bratra nesnáší. Faktem je, že láska a nenávist jsou si hodně blízko a jsou si hodně podobné.
„Díky" poděkoval a převzal si skleničku od Tonyho. „Pořád nechápu, proč nám to neřekl, mohl se tak vyhnout vězení a dostat rodinou podporu, kterou potřeboval" řekl Thor posmutněle a usrkl si zázračného nápoje. Tony se posadil vedle Thora a poplácal jej po zádech.
„Už ti sám odpověděl. Byli všichni na něj naštvaní a nenáviděli ho ještě víc. Nikdo by mu nevěřil a jeho titul by tomu moc nepomohl" odpověděl a zahleděl se někam do rohu místnosti. Thor smutně povzdechl a následně se lokty opřel za barový pult za ním.
„Já vím, ale mohl se aspoň pokusit" konstatoval a znovu si přiložil skleničku s vodkou ke rtům.
„To by to bylo ještě horší. Říkal si, že ho Odin chtěl nechat popravit, co by asi udělal, kdyby mu začal říkat nesmysly ohledně jeho neviny, považoval by ho za lháře a opravdu by ho zabil. Díky bohu, že se tak nestalo" řekl a poslední věta byla mířená na vášnivou chvilku, kterou včera prožili a dneska měli také. Těšil se jak malé dítě, které čekalo na dárky pod stromečkem.
ČTEŠ
Tati řekni mi nějakou pohádku...
Fanfiction"Tati řekni mi nějakou pohádku..." zeptala se malá holčička vzhůru hledíc na svého otce. "Tak dobře, ale potom půjdeš už spát" Holčička se pohodlně uložila a čekala na svého otce než začne vyprávět. Začalo to dávno, když se bláznivý bůh z Ásgardu sn...