21 - Tony nebo Clint?

666 48 7
                                    

Bruce nervózně pozoroval dva muže na gauči, Steve svou kamennou tváří, za kterou schovával hněv, tiše seděl a poslouchal rozhovor naštvaného ředitele a lstivého boha, Natasha celou dobu hladila doktora Bannera po stehně, aby jej uklidnila, a snažila se přijít na to, co má Loki v plánu, Clint stál u kávovaru a při čekání na kávu pro něj a Tonyho si pohazoval šípem ve vzduchu, Thor seděl u baru zkoumajíc Teserakt a popíjejíc u toho pivo, Wanda s Visionem si něco mezi sebou šeptali a pozorovali Furyho naštvaný obličej, doktor Strange stál vedle Furyho a pomáhal mu pochopit, některé věci, které vypadly z Lokiho pusy, Nick se snažil z Lokiho dostat důvod, proč zatajoval tak důležitou informaci a ohrozil tak jeho tým a zbytek vesmíru a nakonec tu byl Tony, stále ještě ve svém brnění, s očima plnými nenávisti probodávaje boha falše pohledem naštvaně pochodoval po místnosti. Hned, jak Loki přiznal, že má Teserakt, Nat volala řediteli S.H.I.E.L.D.u, aby udělal pár opatření anebo, aby rovnou Lokiho zavřel do cely, ze které se nemá šanci dostat. To hned Fury zamítl se slovy:" Lokiho budeme ještě potřebovat a jsem si jist, že má dobrý důvod, který nám chce určitě sdělit". Nick věděl, že když se s bohem dohodl na spolupráci, že ho bůh zradí, ale až po tom, co se ujistí, že je Thanos mrtev, proto nechápal toto zjištění, a proto si byl jist, že měl bůh velice dobrý důvod udržovat Teserakt u sebe v tajnosti.

„Ptám se naposledy, Pane Laufeysone, proč jste nám o Teseraktu neřekl před tím?" zeptal se přísně ředitel a posadil se do křesla před ním. Loki se znovu zasmál tím svým typickým smíchem a naklonil se blíž k muži s páskou přes oko a snažil se ignorovat to, že ho zase Nick oslovil Laufeysone.

„A já vám tedy naposledy odpovídám, že jsem ho skrýval u sebe z toho důvodu, že byl u mne v bezpečí a Thanos se k němu neměl šanci dostat a také by se dal k boji proti němu skvěle využít, ale teď už je to stejně jedno, protože teď, když jsem ten kámen odhalil, Thanos cítí jeho sílu a ví přesně, kde se nachází. Takže očekávám za pár hodin jeho armádu klepat na dveře Avengers Tower" řekl klidně Loki s pobavením v hlase a s úsměvem na tváři. Fury nahlas otráveně vydechl, jelikož tato konverzace nevedla nikam, jelikož se mu dostávalo pořád stejné odpovědi. Navíc mu Fury nevěřil, protože, kdyby se měl Thanos ukázat, tak by nebyl bůh tak klidný a rozhodně by si z celé této situace nedělal srandu. Za to Tony vztekle namířil svou dlaň s nabitými repulsory přímo na Lokiho hlavu.

„Vyklop to ty grázle!" vykřikl Stark a získal si tak pozornost všech přítomných v místnosti. Lokimu se překvapením vypařil úsměv z tváře a místo něj se na jeho obličeji objevila kapka strachu. Toto opravdu nečekal věděl, že je na něj Tony naštvaný, ale netušil, že až tak hodně. Thor najednou zpozorněl a přestal zkoumat modrou kostku před ním. V hlavě sváděl bitvu o tom, jestli nechat Lokiho osudu a splnit to, co svému bratrovi pověděl na Sakaru, nebo jestli být pořád hodný a starostlivý bratr, ale tato stránka se Lokimu nelíbila, proto zůstal ticho a jen pozoroval, co se stane dál. „Lžeš a pořád lžeš! Nebylo už dost těch lží nebo tě to ještě neomrzelo?!" vykřikl zbohatlík na boha chaosu a přistoupil o krok blíže.

„Říkám pravdu" řekl zaskočeně kouzelník a nepohodlně se zavrtěl v křesle. Tony jen naštvaně nakrčil obočí a čekal, jestli z Lokiho nevypadne lepší odpověď. Loki říkal pravdu, ale jen ne celou. Zbytek si chtěl nechat pro sebe, jelikož nechtěl, aby nikdo věděl jeho hlavní záměr, který se v průběhu pár dní hodně měnil. Nechtěl, aby ho někdo v budoucnu zneužil a zlomil už tak zlomené srdce. „A jestli si mne neposlouchal, tak znovu opakuji, že nejpozději do dvou dnů Thanos zničí celou planetu" zopakoval s menším úsměvem. To Tonyho poslalo přes čáru vzteku a rychle se dostal k jeho milenci, tak, že Lokiho tvář a Tonyho dlaň oddělovalo jen pár centimetrů.

„Jestli sem přijde, tak se ujistím, že první věc, co udělám bude, že mu tě předhodím a nechám ho ať si s tebou udělá, co se mu zlíbí" řekne Anthony naštvaně stále s dlaní u Lokiho obličeje. „Nebo tě odprásknu rovnou" konstatoval a místností se ozvalo nabíjení repulsorů.

Tati řekni mi nějakou pohádku...Kde žijí příběhy. Začni objevovat