08.

1K 45 2
                                    


Pogledom sam svuda tražila Ivanu..

Nije je bilo nigde pa sam krenula ka toaletu...

Kad sam stigla čula sam dva glasa i prepiranje..

Sakrila sam se iza jednog zida i videla kako se onaj dečko i Ivana prepiru u jednom trenutku ona mu je zavalila šamar, njemu je glava ostala okrenuta u drugu stranu a ona je odrčala prema izlazu..

Izašla sam iz senke i podigla obrvu..

Posto je njemu glava bila okrenuta ka meni video me je..

Počela sam da mu prilazim..

"Šta je? Ti hoćeš da budete Romeo i Julija? " nasmejala sam se podmuklo..

"O čemu ti to..?" rekao je i spustio glavu..

Tad sam osetila ruku na mom struku i osetila sam kako me neko podiže i odaljuje od onog lika..

Gledala sam bledo ispred sebe..

Neko me je odneo u glavni hodnik, spustio i okrenuo ka sebi..

"Tii? " izustila sam tiho..

On je zakolutao očima..

" Pusti Romea i Juliju" podigla sam obrvu...

"Želim da se ti i ja družimo.. Za početak.. " podigao je obrve i podigao obrve..

" Šta hoćeš da kažeš Kim Namjoon? " prekrsti sam ruke..

" Hoću da se upoznamo i družimo.. Mislio sam da odemo sutra oko dva u neki kafić... Jer eto, zašto da ne.. "

" Uredu Kim važi.. " izvadila sam papirić na kom je moj broj i stavila mu u đep od jakne..

" Zovi samo ako ti nešto treba.. " rekla sam i okrenula se

" Zašto previše si nadrkana za obične razgovore" zakolutala sam očima i nastavila ka izlazu..

Nemamo zadnji čas pa sam krenula kući..






















Vot/com

Different | K. Nj |✔️Where stories live. Discover now