Joon i ja smo opet sami... Eli je morala da se vrati kući a Jimin ju je otpratio..
Nekolino minuta smo šetali u tišini..
"Ajde opet da igramo 20 pitanja" predložio je Joon..
"Naravno, počni.. "
" Kako ti je bilo ono veče samnom? " pitao je i namignuo mi
"Pa,valjda lepo.." slegnula sam ramenima..
"Imam još jedno pitanje" nastavio je.."Reci.. " stao je ispred mene i ja sam stala i gledala ga..
" Hoćeš da mi... Znaš ono da se smuvamo..."
"Molim? Preformuliši.... " znala sam našla je mislio ali eto mučiću ga.." Pa znaš ono.. Da mi budeš... D-devojka " nasmejala sam se..
" Može što da ne? " rekla sam i nastavila da hodam.. On je stahao u mestu bez teksta...
" Čekaj.. Pa ti si stvarno pristala?! " rekao je dok je trčao ka meni..
" Očigledno jesam.. Mislim hajde sa pokušamo.. " rekla sam i pogledala ga.
" Onda... Hoćemo našu prvu noć u vezi da proslavimo? " imao je zao osmeh na licu..
" Na šta tačno misliš? " pitala sam ga malo, možda, 'uplašeno'
" Uuuu, na svašta... " rekao je i prišao mi, prebacio me preko ramena i krenuo da hoda..
" KIM NAMJOON ODMAH DA SI ME SPUSTIO. ZADAVIĆU TE IVANE MI" vikala sam dok se on smejao i krenuo da trči..
Odustala sam i uživala u vožnji. Izgleda da idemo kod njega.. Super
Stigli smo kod njega, spustio me je i zaključao vrata. Onda me je uzeo kao mladu i odneo u njegovu sobu..
Bacio me je na hladnu posteljinu i odmah sam se naježila. Stao je iznad mene..
"Biće nam lepo.. Samo se opusti važi? " rekao je klimnula sam glavom i krenuo je nežno da me ljubi...
Vot/com
YOU ARE READING
Different | K. Nj |✔️
Fanfiction[Complete] Dobar ili loš dečko i loša devojka.. U ovoj priči će biti psovki i smutova🔞⚡ uživaj te💞💫