17.

807 38 1
                                    

Pozvali smo hitnu i rekli su da nije iskrvarila već pomešala lekove, drogu i alkohol. I eto... Desilo se.

Sedim na fotelji u njenoj dnevnoj sobi.

Tu su Yoongi i Joon.. Ja ne mogu da verujem da je ona nestala i da je Yoongi plakao..

"Ne znam šta da kažem.. " dodao je Joon..

Ustala sam sa fotelje i krenula da gledam okolo.. Spasila sam poklopljeni ram za slike..

Podigla sam ga i videla preklopljen papir na kome piše
'Nadam se da će te mi oprostiti.. Ovo je objašnjenje za moju smrt.. <3'

"Znala je..." progovorila sam..
"Ko je znao šta? " pitao je zbunjeni Joon
"Znala je da ću naći poruku.." otvorila sam ram i izvadila papir.. Otvorila ga ali nisam čitala.. Došla sam do Joona i dala mu..

"Pročitaj naglas.. Ja nemam snage" rekla sam a glas mi je pucao..

Joon je prvo čitao u sebi i duboko uzdahnuo kad je završio..

"Nemoj da se Onesvestiš"rekao je meni "TI nemoj da besnš.." klimnuli smo glavama..

"Okej hajde sad...




Hej Ema.. Kako si? Kako ste vi koji čitate ovo? Dobro? Drago mi je zato! Već sada ako čitate ovo znate da nisam više među vama.. Želim da kažem da nastavite dalje.. Ema nađi novu bolju drugaricu, Joon pazi mi na Emu, nežna je ona.. Yoongi, nastavi dalje, nađi ljubav.. Sve koje sam nabrojala tojest vas troje.. Ste moje sve.. I treba da znate istinu.. Pa istina je, nisam mogla da se nosim sa činjenicom da ću imati dete sa osobom kao što je Hoseok.. Nadam se da ste shvatili da mi je uradio nešto što nisam želela.. Ali uradio je.. A i samim tim sam otkrila da imam ne izlečivu bolest.. Ili ti kancer.. Dali su mi dva meseca života tako sam olakšala i sebi i vama.. Samo.. "





Zastao je..

Yoongi je gledao bledo.. Meni su se suze sakupljale u očima..

" Da nastavim?.. " pitao je..

" Da molim te.. "Rekao je Yoongi i kliznila mu je suza..

Pogledao me je, klimnula sam glavom..

" Samo.. Znajte da vas najviše volim i da nikad neću prestati i ako sam gore.. Znaj te da vas gledam sad i smejem se.. Želim da se smejete.. Ne puštaj te suzu za nebitnom osobom.. I ne poričite ovo.. Joon ne dozvoli da Ema plače, budi joj podrška da nastavi dalje.. Yoongi uvek sam te volela i uvek si me živcirao a to je značilo da mi se sviđaš.. Ali sam to shvatila prekasno.. Uredu dosta mog Trabunjanja.. Volim vas ljudi.. Da nema te suze u očima i znajte da sam tu pored vas i ako me ne vidite.. Možda će ovo zvučati čudno ali vi ste samnom sada. Jer sa am vas volela iz duše a ne iz srca.. I hvala na svemu.. Emka znaš šta da radiš sa mojim telefonom Volim te..

Zauvek vaša Ivka.... "







" Okej zašto ovo boli? " pitao je Joon.

"Zato što je volimo.." rekla sam i opet zaplakala...






























Vot/com

Different | K. Nj |✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora