16.

890 41 3
                                    


Budim se u toplom zagrljaju, toliko da skoro zaboravim na bol. Bol koji prolazi kroz moje telo.

"Dobro jutro baby.." čula sam dubok jutarnji glas..

Podigla sam pogled i videla Joona..

"Dobro jutro.. " uzvratila sam i stavila glavu na njegove grudi..
" Žao mi je Ema.. Nisam znao.. Da si nevina.. " uzdahnula sam.
" Uredu je.. Sad je kasno, a i to bi se desilo kad-tad.. "

Pomogao mi je da ustanem i da se obučem, danas je subota pa mogu da se odmorim malo.. Koliko toliko

Popila sa am lek protiv bolova i gledali smo neke serije do kasnog popodneva.. Onda je Joon dobio poziv..

>Namjoon P.O.V<

"Ejj Yoongi.."

"E Joon nemam Emin broj pitaj je da nije Ivana kod nje.. "

" Ne Ivana nije ovde. Zašto? "
Uključio sam zvuk da bi i ona  čula..

" Stojim ispred njenog stana već oko sat vremena. Kucam, zvonimim, ali ništa.. Čak sa am je i zvao 25 puta. Zabrinula me je jer mi je juče rekla da me voli i da dođem ispred stana. A ti znaš da ona ne priča nikome da bilo koga voli" čula se zabrinutost u njegovom glasu..

"Okej Ema i ja stižemo.. " rekao sam i prekinuo.

>Ema P.O.V<

"Čula si.." klimnula sam "Da idemo.." i ustala sam i noge su mi se trese ali sam išla..

Ušli smo u Joonov auto i stigli za pet minuta.

Yoongi je razvilio vrata.. I ušli smo..

Pretražili smo ceo stan, jedino nismo kupatilo.

Ja sam ušla i Vrisnula sam.

Dotrčali su i Yoongi se zaledio kao i Joon..

U kadi je ležala Ivana sa izrezanim venama i flašom vodke, ne jednom već četiri prazne i jedna polu prazna. Na uglu kade su se nalazile tablete..

"Ivana.. " Yoongi joj je prišao i opipao puls i proverio da li diše..

" Yoongi ima li nade? " pitala sam sa suzama u očima..

" Ema... Nemamo je više.. Otišla je zauvek" rekao je i suza je skliznula iz mog oka. Krenula sam da plačem kao kiša...





















Vot/com

Different | K. Nj |✔️Where stories live. Discover now