10.

957 47 0
                                    

Sad se šetamo.. Nije hteo da idemo autom, već da se šetamo bilo mu je nelogično ali okej.

I svo vreme vlada neprijatna tišina.. On gleda u nebo s ja u svoja stopala..

Stisnula sam ruku jer mi je bilo po malo hladno. Ali sam osetila neku toplotu i polako sam Popuštala stisak. Osetila sam vrele prste kako se prepliću sa mojima i kako ih zagrejava.

"Pa..Hajde da se igramo dvadeset pitanja" odjednom je rekao. Pogledala sam ga "Igramo?" samo je klimnuo glavom.

"Okej.. Ti počni" rekla sam.
"Šta si mislila o meni kada si me videla? " razmislila sam "Hmmm to je dobro pitanje. Mislila sam da si dosadan i pa povučen.. Ne znam... Verovatno to"

Nasmejao se "Okej, tvoj red"
"Zašto se ponašaš drugačije u školi a van nje drugačije? " to mi je prvo palo napamet. "Nemam neki poseban razlog" samo sam svega ramenima.

"A zašto si ti toliko.. Pa nadrkana? "
" PA.. Možda jer mi se može" nasmejao se sarkastično..

"Okej, dalje" pogledao me je..
"Koliko dugo traju scene sa Romeom i Juliom? " pitala sam sarkastično..

" Misliš na Yoongija i Ivanu? Sigurno dve godine... Nije ti rekla? " odmahnula sam glavom" Pa popričaj te" sitne kapljice su krenule..

Počela je kiša, samo što sam stigla da pogledam u nebo već je krenuo ogroman pljusak..

"Blizu je moja kuća. Hajdemo" rekao je i povukao me za ruku. Trčali smo oko tri minuta i ušli u jako lepu kuću.

"Nisam znao da će pljusak. Ako želiš da se presvučeš, idi u moju sobu gore. Prva vrata desno" klimnula sam glavom i krenula.

Penjala sam se uz stepenice i došla do sprata. Bio je ogroman, mračan hodnik. Puno slika na zidovima. Ali su bile prekrivene nekim belim pokrivačima.

Bila sam radoznala, ali im nisam prišla. Prosto nije pravo vreme. Ušla sam u njegovu sobu. Tamna soba. Na noćnom stočiću stoji poklopljeni ram za slike.

NIŠ m želela da izigrava detektiva pa sam otvorila ormar i uzela jednu jako dugu majcu. Skinula sam mokru majcu i pantalone i obukla je, njegova majka mi je bila do kolena. Uzela sam i njegove čarape jer zašto ne?

Obula sam i njih i onda opet pogledala noćni stočić.

Zašto me toliko zanima ko je na slici?

Krenula sam kao omađiana.

"Ema jel sve okej? " trenu me je dubok glas" Da idem! "

Okrenula sam se kao da ništa nije bilo i sišla dole..





















Vot/com

Different | K. Nj |✔️Where stories live. Discover now