07

1K 46 0
                                    

"Ivana reci brzo ko je!"
Iznervirano sam je uhvatila za krasnu majce...

Gledala me je ledeno..

"Okej, samo me pusti. Ne nameravam da ti pričam dok mi se ti unosiš u facu. Okej" uhvatila je moje ruke i odvojila me je od sebe.

Nonšalantno sam prevrnula očima..

"E pa dušo. On ti je Min Yoongi.. Čudi me kako ga nisi primetila.. Ide sa nama u ideljenje"

Pogledala sam je i podigla obrvu..

"MA kao da sam nekog primetila u odeljenju" rekla sam i prekrstila ruke..

"Nikog sem Joona" nasmejala se zlo i podigla dvaput obrve..

"Umukni! " udarila sam je pesnicom u rame i krenule smo da se smejemo..

" Šta je toliko smešno? " čuo se dubok muški glas..

" Samo šetaj. "rekla je Ivana. Pogledala sam ko je i to su bili. Taj Yoongi i Namjoon..

Prevrnula sam očima..

" To što sada imaš brugaricu, ne znači da možeš tako da se ponašaš" rekao je Ivani i unosio joj se u lice..

"Hej! " rekla sam, pogledao me je i podigao obrvu" Devojka ti je rekla da šetaš, zato odustaj odavde do pičke materine.. Važi? " nastavila sam..

" TI.. " krenuo je ka meni ali ga je Namjoon zaustavio..

" Ohladi Yoongi" rekao je..

Ivana se nasmejala i pogledala u mene.. Šta joj je..

"Ma idem ja ne mogu da gledam vas dvojicu" rekla je i otišla, Yoongi je krenuo za njom a ja i Joon smo ostali sami..

Htela sam i ja da odem, ali me je uhvatio za ruku..

"Kaži drugarici da Yoongi neće da o'ladi od nje" prevrnula sam očima..

"Da se možda ne fula na nju" rekla sam sarkastično i pogledala ga..

"Sve je moguće" nasmejao se i uneo mi se u facu..

Ja  sam se odaljila...

"Ohladi malo" rekla sam istrgla ruku, okrenula se i otišla...






















Mislim da nisi očekivala da ću ipak staviti Yoongija, ali okej.. 😅💖

Vot/com

Different | K. Nj |✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant