13.

936 45 0
                                    


Budim se u hladnom krevetu.

Sama.

Pogled mi opet odluta do noćnog stočića. Nema slike. Znači to je bacio.

Ustala sam lagano, uzdahnula i krenula ka vratima. Ušla lagano u kupatilo i uzela rendom četikicu za zube.

Obavljam higienu ali ne vidim ništa h ogledalu od pare. Obrišem. I kada sam ga obrisala videla sam iza mene Joona sa peškirom oko struka.

Zatim sam osetila njegove ruke oko mog struka.

"Pa dobro jutro.. " rekao je jako dubokim glasom. Ukočila sam se " J-jutro.. " nasmejao se i poljubio me je u obraz.

" Stvari od juče su ti suve. Obuci se pa da krenemo u školu" izašao je. A ja sam gledala u prazna vrata.

Vratila sam četkicu i videla odelo. Obukla sam se i sišla u kuhinju.

On je već bio tamo. Bacio mi je telefon, uhvatila sam ga "Ajde. Idemo" klimnula sam glavom i obula patike.

Išli smo autom do škole, vožnja je bila tiha. Ništa nismo pričali sve dok nismo stavi ispred škole i videli kako Yoongi pridržava Ivanu da bi mogla da hoda.

"Gosti jeli? " promrmljala sam i i skočila iz auta. Otrčala do njih.

" Jeli šta su to Romeo i Julia uradili? " prekrstila sam ruke i gledala ih..

" Ko bre? " rekla je Ivka.
" Yoongi kako si posao tako jako da je jebeš. Vidi devojku, ne može ni da stoji" dodao je Joon.

"Slušaj nismo se jebati. Niti će mo. Povredila sam članak, ništa više. " branila se Ivka

" Okej. Kako god ti hoćeš. "

Posle smo svi otišli iza škole. Svi smo pričali a Ivana je samo buljila u jednu tačku i pušila jednu za drugom. A neki crnokosi dečko ju je gledao sa smeškom, zlim smeškom.

" Ko je on? " pitala sam Joona.." E draga to ti je Hoseok. Zašto je ovamo gleda? To ni ja ne znam.. "
Podigla sam obrvu.
" Čudo da ti nešto ne znaš" dodao je Yoongi.

Taj Hoseok je krenuo da nam se približava.

"Imam nekog posla. Vidimo se ljudi" Ivka je bacila cigaru i krenula brzim hodom. Ja sam krenula za njom pa i ova dvojca.

Ona je krenula jako brzo da trči i nismo je stigli.

"Šta se to dešava sa Ivkom? " pitala sam zabrinuto. Joon je slegnuo ramenima a Yoongi je nastavio da je traži. Joon i ja smo se vratili u školu.

Ali ja sam bila tu samo fizički, brinem za nju..

Gde je?




























Vot/com

Different | K. Nj |✔️Where stories live. Discover now