19.

733 39 1
                                    


Ustajem iz kreveta sa osmehom. Ne znam imam osećaj da će ovo biti dobar dan.

Ustajem i odlazim u kupatilo, obavljam higijenu i vraćam se u sobu.

Gledam ormar i razmišljam šta da obučem..

[evo slika]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[evo slika]

Uzela sam ranac, uzela moj i njen telefon, želim svuda da ga nosim, i krenula u školu, sama.

Kada sam stigla u školu svi su me gledali.

I šaputali nešto. Odjednom mi je prišao Joon i jako me zagrlio..

Bila sam šokirana, ali sam mu uzvratila..

"Nedostajala si mi.. " prošaptao je, naježila sam se..

" Kako si? " odvojio se i pitao me..

" Osećam se super.. Ti? "
" Kad te vidim, sve je divno.. "

Nasmejala sam se i krenula..

" Nego gde je.. Yoongi.. Je li on okej? Ne vidim ga nigde. " gledala sam duž školskih hodnika..

" Valjda je dobro.. Nisam ga video od kad je prebio Hoseoka, na psihijatriji je. Doživeo je nervni slom valjda.. " spustio je glavu. Ja sam uzdahnula..

" I kako je Hoseok prošao? " pitala sam. Nije kao da me zanima ali okej..

" Gledaj ga. Tamo je" pokazivao mi je glavom i videla sam ga u kolicima...

"Jebeno ga je hendikepirao!? " rekla sam šokirano..

Joon se nasmejao i klimnuo glavom..

Ušli smo u učionicu i seli..

Ušla je profa i uvela jednu devojku. Isto nije odavde i zašto me podseća malo na Ivanu?

" Imamo novu učenicu! Predstavi se.. "

Prevrnula je očima..

" Pa ćao, ja sam Eleonora.. Drago vam je" napravila je isti osmeh kao ja..

Sviđa mi se ona...

Nasmejala sam se..

Ipak me osećaj nikad ne vara..

























Vot/com

Different | K. Nj |✔️Where stories live. Discover now