I da bila sam u pravu išli smo kod Yoongija.
Vrlo brzo smo stigli.Došli smo do šaltera.
"Dobar dan. Koga vi posećujete? " rekla je ne zainteresovano neka baba..
" Tražimo Min Yoongija" rekla sam istim tonom.. Prevrnula je očima..
"Soba 42,drugi sprat"Krenuli smo, čudno nas nije najurila...
Kako god..Stigli smo i prvo samo ušle Eli i ja, pa zašto da ih ne upoznam?
"Yoongi? " rekla sam kad sam ušla i videla kako sedi na krevetu..
Okrenuo se, i pojavio se slabašan osmeh.." Yoongi.. Šta ti se desilo? Izgledaš grozno.. " približavala sam mu se
" Isto kao i ovo mesto" uzdahnuo je..
"Hej, biće sve okej.. " prišla sam mu i zagrlili smo se" Da ovo je Eleonora.. Moja drugarica" rekla sam kroz osmeh, dok sam joj pokazivala da dođe i došla je..
"Vidim, lepo ti ide novi početak.. A i malo liči na nju.. " spustio je glavu..
" Opusti se.. I kako si onako ubio Hoseoka? Čovek je u kolicima" rekla sam da bih promenila atmosferu i jesam, nasmejao se iskreno.."Prosto je bes bio prisutan.. I eto.. " klimnula sam..
" Došli su Joon i Jimin.. Sad će oni ući. " ustala sam, ali me je uhvatio za ruku..
" Možemo li da popriča o, nasamo. I da Eleonora ja sam Yoongi. Drago mi je. " Nasmejala se i izašla."Joon te je pitao da budete zajedno?" bio je ozbiljan, klimnula sam glavom.
"Pristani"
"Da pristanem? Pa pobogu.. Ne znam ga do.. "
" Znam da nisi sigurna.. Ali on tebe stvarno voli.. Veruj mi Emka, znam šta pričam. Voli te isto kao što ja volim nju, a sad kad izađete kaži mu da ponovi to pitanje i pristani.." prekinuo me je i klimnula sam glavom.."Uredu... A sad do viđenja.. "
Ustala sam..
" Ovo je možda poslednje.. " promrmljao je tiho. Pravila sam se da nisam čula. Ali jesam. Izašla sam iz sobe. Ušli su Jimin i Joon, a Eli i ja smo izašle napolje..Ja sam bila celo vreme u svom svetu.. Sve dok oni nisu izašli..
Šta sad da radim?
Vot/com
YOU ARE READING
Different | K. Nj |✔️
Fanfiction[Complete] Dobar ili loš dečko i loša devojka.. U ovoj priči će biti psovki i smutova🔞⚡ uživaj te💞💫