11.

943 48 0
                                    

U rukama je držao dve šolje i gledao me je "Snašla si se. I to poprilično dobro" podigao je obrvu, klimnula sam glavom i krenuli smo ka dnevnoj sobi.

Sela sam na fotelju i stavio je šolju ispred mene "Izvoli, skuvao sam kafu. Nisam te pitao da li piješ ali popi topla je ako ništa drugo" rekao je i seo preko puta mene.

Vadio je paklu sa cigaretama "Koji vam je fetiš sa njim?" pogledao me je "Sa čime?" izdahnula sam "Pa sa tim sranjem" uperila sam prst u cigarete.

Nasmejao se "Pa ne pušim samo ja. Puši i Ivana.." "Ivka! " prekinula sam ga. Prevrnuo je očima" Okej Ivka,a i Yoongi"

Nesvesno sam odmahnula glavom. Uzela sam kafu i ispita gutljaj.

"Jako si se brzo uklopila sa njom a i samnom.. " pogledala sam ga" Sa tobom? " klimnuo je glavom" Nekako si mi se, ne znam. Uvukla pod kožu. " slegnula sam ramenima.

" A ja tebi? " izdahnula sam" Pa vidiš.. Ne poznajemo se dugo, simpatičan si. Činiš se kao okej drug. A za ostalo ili nešto više kasnije.. " rekla sam iskreno

" Koliko kasnije? "stavljao je cigaru i palio je.." Pa zavisi.. "
Podigao je pogled " Od čega?" nasmejala sam se sarkastično "Dušo, samnom je život težak. I to jako, komplikovana sam, kada me budeš dešifrirao javi se." i mahala sam mu a on se nasmejao.

"Kiša idalje pljušti... Ostaje? " pogledala sam kroz prozor "Verovarno" ustajao je "Hajde mo u krevet." ustala sam za njim i krenuli smo ka spratu..




















Vot/com

Different | K. Nj |✔️Where stories live. Discover now