Završio se prvi čas. Pošto je ona izašla među prvima. Tako da sam izašla, i krenula da je tražim pogledom.
Neki dečko ju je već napao.
Ona jadna stoji i gleda ah.."Ej ti! " rekla sam i približila sam mu se
" Ja? " rekao je i pokazao prstom na sebe.
" DA ti! Skloni se od nje i da te više nisam videla" gurnula sam ga i on je pao. Gledao me je šokirano, ustao i pogledao. Nasmejala sam se i okrenula se ka njoj.
"Hej.." prekinula me je.
"Zašto me spašavaš? " podigla je obrvu i pitala me..
" Može mi se. Inače ti si beše Eleonora jel? " klimnula je glavom.
" Hajde da završimo ovo i prosto samo da krenemo da se družimo? " rekla je i jako me iznenadila time..
" Uzela si mi reč iz usta. I da ja sam Ema" rekla sam kroz osmeh i ona se nasmejala i krenula u učionicu.."Gdećeš? "
" Pa u učionici" nasmejala sam se..
"Polazi zamnom" rekla sam i krenula napolje. Pratila me je.."Zar ovde idu nepokretni? " pokazala je na Hoseoka i na devojke koje su bile oko njega.
" On nije bio nepokretan do skoro" rekla sam.
"A zašto je sada? " gledala me je
" To je duga priča" stale smo iza škole i ona je zapalila cigaru.."I ti pušiš? " pitala sam setiti se na Ivanu..
" Hm da, a ko još puši"
"Niko nije ni bitno" spustila sam glavu, i razmišljala...
SREĆAN ROĐENDAN SEOKJIN NAJBOLJI SI, MNOGO TE VOLIM I OSTANI TAKO DIVAN I DA DUGO SLAVIŠ ROĐENDAN SA NAMA I BTSom VOLIMO TE🌐🌐💖💖💖🍀🍀🍀💗💗💗💚💚💚💜💜💜💜👑👑👑👑👑Vot/com
YOU ARE READING
Different | K. Nj |✔️
Fanfiction[Complete] Dobar ili loš dečko i loša devojka.. U ovoj priči će biti psovki i smutova🔞⚡ uživaj te💞💫