Skinuo mi je rolku.. I krenuo da mi ljubi vrat..
Skinuo je sebi majcu, time otkrivakući svoje Bogovsko telo... Čovek je lep kao bog,a karakter mu je đavolski. Čudi me da nema rogove..
Na tu pomisao sam se nasmejala..
Spuštao se sa vrata na grudi i stomak. Otkopčao mi je suknju i skinuo je,pa su i njegove pantalone ubrzo nestale..
Podigao se i gledao me je u oči, skinuo mi je brus i gaćice,pa je i svoje bokserice.
"Ja ću početi" rekla sam i oborila ga. Sad je on bio ispod mene.. Sela sam na njegovog tvrdog prijatelja i jako zastenjala, on mi je uhvatio struk i krenula sam da skačem po njemu..
Vrlo brzo u sobi su se čuli samo udaranje gole kože 'o kožu i uzdisaji zadovoljstva..
U jednom trenutku sam stala. Nisam mogla više.. Ostajala sam bez energije. Pa sam samo stala i zabacila glavu, i stavila ruke na njegove jake grudi..
Ali kako vidim.. On je bio sasvim okej, pa je krenuo da ulazi i izlazi iz mene.
Setenjali smo sve više i više.. Sve dok mi se nije pojavio dobro poznat osećaj u stomaku.. Posle par trenutaka sam završila i pala preko njega.. Ušao je još nekoliko puta u mene i izašao..
Ja sam samo osećala znoji koji se slivao niz moje čelo i jak umor i iscrpljenost...
Pokrio nas je, poljubio me je u glavu..
"Ponovićemo ovo opet? "
Pitao je, samo sam klimnula glavom i zaspala...Vot/com
BINABASA MO ANG
Different | K. Nj |✔️
Fanfiction[Complete] Dobar ili loš dečko i loša devojka.. U ovoj priči će biti psovki i smutova🔞⚡ uživaj te💞💫