"Alo bre Ema! " čula sam glas pored sebe,podigla sam pogled.
" Šta si se zamislila? " pitala me je Eleonora..
" Ma ništa, nego.. Mogu li da te zovem Eli? " pogledala me je.
" Hmmm, naravno. Zašto da ne? " nasmejala sam se i čulo se zvono.Prevrnula sam očima.
" Hoćemo na čas ili da blejimo, ono da se bolje upoznamo" pitala je..
"Ajmo do jednog kafića. Nije daleko" predložila sam i krenule smo.
Šetnja je bila tiha.. Poprilično tiha. Kada smo stigle zauzele smo sto..
"Pa Ema koliko si dugo u koreji" to me je nateralo da razmislim..
"Uf, pravo da kažem, ne znam. Valjda šest meseci? "
Klimnula je glavom
" Zašto si došla ovde? " pitala sam.." Pa to je duga priča.. "
" Pa izvoli imamo vremena koliko god ti je potrebno" nasmejala se i uzdahnula.."Pa ovako.. Ja sam živela u Francuskoj.. Ali, tamo nisam imala više volju za životom, htela sam nešto novo, nešto neobično i tako me je put doveo u Koreju. To je skraćena verzija" klimnula sam glavom.
"Pa imaš li dečka? " pitala me je i setila sam se Joona..
" Ne znam ni sama.. " rekla sam smoreno
" Kako ne znaš? " pitala je kroz osmeh..
" Pa jedan dečko me je pitao da budemo zajedno, ali ja ne znam šta da mu kažemm"U tom trenutku je neko ušao u kafić. Pogledala sam i videla Joona sa nekim slatkim likom. Mislim sladak je ali nije moj tip..
"Joon! " pozvala sam ga i okrenuo se kao i taj dečko..
Prišli su našem stolu.
" Hej devojke, Ema ko je ona? " pitao je Joon i pokazao na Eli..
" Hej momci, ovo je Eleonora. A ko je on?" pokazala sam na dečka pored njega. Celo vreme je gledao u Eli..
Hehe šta ja to njušim?
Joon ga je udario laktom..
"A da ja sam Jimin.. Ovaj ne znaš me jer idem u drugom odeljenju hah.." nasmejao se nervozno, klimnula sam glavom.
"Pa sedite" rekla je Eli..
Joon je seo do mene, a Jimin do Eli.. Bilo mu je neprijatno..Pogledala sam u Joona a on je već gledao u mene..
"Ima li vesti za Yoongija? " pitala sam..
" Hmmm ne išao bih da ga posetim.. "
" Mogu i ja? " ubacio se Jimin..
" Ti znaš Yoongija? " Pitala sam zbunjeno..
" Da on i Jimin su bili jako bliski prijatelji.. A i Ivana se družila sa Jiminom, ne toliko, ali opet jeste.. " klimnula sam glavom..
" Ko je Ivana? "
Vot/com
ESTÁS LEYENDO
Different | K. Nj |✔️
Fanfic[Complete] Dobar ili loš dečko i loša devojka.. U ovoj priči će biti psovki i smutova🔞⚡ uživaj te💞💫