12.

929 44 1
                                    


Kretali smo se lagano do njegove sobe. Stao je ispred okrenuo se ka meni i početak potiljak.

"Spaj u mojoj sobi. Imam nekog posla, ali za sat vremena se vraćam. Zaključaću radi bezbednosti. A ti ako ti nešto treba pozovi" klimnula sam glavom i ušla u sobu.

"Idem! " čula sam dubok glas sa prizemlja" Uredu! " uzvratila sam malo tišim glasom.

Zatim sam čula zaključavanje i to je bilo to. Sama sam u njegovoj kući.

Sela sam na njegov krevet. Pogledala sam u noćni stočić.

Idalje me zanima ko je na slici. Ali neću da guram nos tamo gde mu nije mesto.

Uzela sam telefon i videla se pozadina koju imamo moja Ivka i ja.

[Takva je slika]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[Takva je slika]

Nasmejala sam se i onda se setila. Pa još nema njene poruke. To mi ne liči na nju.

Pozvala sam je ali nije odgovarala. Samo je zvonilo..

Posle nekoliko poziva mi je stigla poruka od nje

'Ne mogu sada da pričam imam gužvu. Vidimo se sutra. Volim te💖🍀'

Pao mi je kamen sa srca napisala sam 'Uredu, važi i ja tebe💖'

A onda sam vratila pogled ka noćnom stočiću.

Želim stvarno da vidim ko je na slici.
Moja mala ruka je krenula ka njoj ali se čulo otključavanje vrata.

Skočila sam i zavukla se pod hladnu posteljinu. Čula sam teške korake. Otvaranje vrata, zatim zatvaranje.

Uzeo je nešto i bacio u kantu. Zatim lagano spustio pored mene i obogrlio me,privukao sebi.

"Laku noć lepotice. " prošaptao je i poljubio moj potiljak. Posle toga sam lagano ušla u svet snova...






















Vot/com

Different | K. Nj |✔️Where stories live. Discover now