Merhaba... nabersiniz... tahirin askerlik dönemini geçiyorum bakalım neler olacak...
&&&
...1 yıl sonra...
Tahirden;
Askerlik bitmişti ve eve dönüyordum... artık bir anlamı yoktu hayatın... ne kadar beni aldatmış olsada nefes alsaydı... ara sıra karşıma çıksaydı... yaşasaydı... benim yüzümden ölmüş olmasaydı... ara sıra gülseydi... affettirmeye çalışsaydı... havalimanına varmıştım... uçağa bindim ve yerime geçtim... kısa süre sonra yanıma bir bayan oturdu... ne kadar yanlışta olsa gözüm kaymıştı... nefes! Kadın nefesti! Benim nefesimdi... başımı sağa sola sallayıp kendime gelmeye çalıştım... hayaldi... kadının nefesle alakası yoktu... başımı cama yasladım ve çok zaman geçmeden uykuya dalmışım...
Rüyası;
Nefes: ben seni aldatmadım!
"Fotoğrafta gördüm lan! Öpüşüyordun burakla!"
Nefes: emin misin?! Bu kadar şerefsiz bir insan olabileceğümi düşündüğüne gerçekten inanamıyorum!
"Kalbini kırmak istemiyorum nefes! Defol git!"
Nefes: merk etme tahir... sen benim kalbimi tuzla buz ettin zaten! Doğruları öğrenince özür dileyeceksin barışmak isteteyeceksin ama sakın unutma seni asla affetmiyecem!
Rüya sonu
Sıçrayarak uyandığımda trabzona geldiğimizi fark ettim... uçaktan indim ve bavulumu almaya gittim... çok geçmeden bavulum çıkmıştı bende alıp dışarı çıktım... yangazlar beni kapıda bekliyorlardı... arabaya bindim konak yolunda zorlu ailesinin evide vardı... arabayı durdurmalarını söyleyip arabadan indim... parktaki her zaman oturduğumuz banka oturdum... yangazlar gitmişlerdi bile... nefeslerin evinde yengemi görünce el salladım...
Yengem: ula sıpa gel hele buraya
Ben oturduğum yerden kalkıp evlerine doğru ilerledim... her saniyesinde gözümün önüne nefes geliyordu... gözümden akan tek damla yaşı çaktırmadan sildiğümde yengemin tam karşısındaydım... ona sarılmak için kollarımı açtığımda o benim kulağımı çekmeye başlamıştı...
"Yenge napıyon?!"
Yengem: kardeşimin intikamını alıyorum
Doğru ya! Kardeşi benim yüzümden ölmüştü ve ben şimdi onların evindeydim... derken ünal amca elinde tüfekle bahçeye çıktı...
Ünal amca: ben kızmı sana emanet ettim! Sana güvendim! Yazıklar olsun sana! Senin yerin kara toprak!
Ünal amca tam bana sıkacaktı ki içeriden birisi daha çıktı
Nefes: baba yapma!
&&&
Bölüm sonu
Yorum ve voteğğğ
Çok saçma bi bölüm oldu dimi yav
Saçmalamaya başladım...
4 bölüm sonra final var haberiniz ola
❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macun || NefTah
Fiksi Penggemar©Tamamlandı "Zengin Fakir Fark Etmez. Ben Seni,Sensin Diye Sevdim. Kişiliğini Sevdim. Kocaman Yürekli Kalbini Sevdim. Ben Seni Çok Sevdim Tahir" Merhaba bu benim ilk kitabım o yüzden yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın. Birde takibe takip yapa...