2months later

221 8 0
                                    

"Моля Ви, пуснете ме ". Не спирах  да крещя, а сякаш  никой не ме чуваше...........................
Събудих се, обляна в сълзи. Поредният кошмар. Не спират от два месеца насам.
След онази ужасна нощ... Изведнъж в стаята влетяха родителите ми, които се опитаха да ме успокоят, но безуспешно.
В крайна сметка успях да заспя( след  поредното успокоително, дадено ми от нашите.)

   8 часа по-късно.
Усетих много силна болка в главата, която ме накара да се изправя рязко. Днес беше денят. Днес трябваше да отида в къщата на един от най-добрите приятели на баща ми - Итън Скот , който по случайност беше психолог. Родителите ми не разбраха, че нищо не може да ми помогне, нищо не може да върне Дилън и да промени случилото се онази нощ...Никой... Абсолютно НИКОЙ... Изтрих сълзите, породени от онази болезнена за мен нощ, и отново сложих маската  на безразличието . През тези два месеца не съм говорила почти с никого, освен с мама и баща ми...и онзи лекар... от преди два месеца, който ми каза, че съм загубила Дилън завинаги.

    Не след дълго някой почука на вратата ми. Предполагах, че това е мама , защото забраних на всеки, освен на тях, да влиза в стаята ми . Дори и на Бела и Андрю (най-добрият ми приятел. )
       -" Да!"- извиках не след дълго.
      -"Време е да тръгваме, мила!"-каза мама, приближавайки се до мен и сядайки на леглото ми. Както  винаги не отговорих, a просто се изправих и отидох до гардероба си. Нека всичко да приключва по-бързо.

Ruined life - The RecoverWhere stories live. Discover now