I Love you

54 2 3
                                    

Гл.т Елизабет
Е,вече е Коледа. 25 декември. Нямам търпение за довечера. Ще има парти в къщата на Бела. Ще бъдем аз,Андрю,Бела ,Алекс, приятелката на Андрю-Али(18) и много мои приятели(е по-скоро хора,с които бях приятелка до преди четири месеца). Радвам се, че най-накрая ще бъда сред хора. Вече стоя пред огледалото и се оправям за партито . Сега е 16.50, а партито е в 19.30 .Имам почти 3часа и още не съм решила какво ще обличам. В този момент някой чука на вратата. Това се оказва Бела.
-Хей,момиче. Защо още не си

готова?-пита ме тя ядосано. Тя изглежда просто невероятно.
Дори е скъсила дължината на косата си.

-Прекрасна си,Бел-казах ù-Мерси, ама не ми се подмазвай ,а започвай да се обличаш,защото нямаш време , а Алекс ще бъде тук в 19

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Прекрасна си,Бел-казах ù
-Мерси, ама не ми се подмазвай ,а започвай да се обличаш,защото нямаш време , а Алекс ще бъде тук в 19.30
-Чакай,защо ще закъснявам за твоето парти?-попитах я
-Защото имам една изненада за теб.Хайде сега да те оправим, че в 18.30 тръгвам към нас.

2часа по-късно 18.44
-Готова си-каза Бела с победоносна усмивка- вече си готова за парти. В този момент се обърнах към огледалото и видях напълно променен човек там и Бела побърза да ме снима.

  В този момент се обърнах към огледалото и видях напълно променен човек там и Бела побърза да ме снима

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Еха,мацее. Убиваш.-каза ми Бела.
-Глупости,просто съм малко различна. Нищо по-различно от преди .....-не успях да довърша
- Най-накрая виждам отново старата си най-добрата приятелка и това ме кара да се чувствам много добре.
-Аз....- и двете се разплакахме
-Стига сме се разчувствали. Време е за парти-каза Бела и ми обяви,че тръгва
-Чао,скъпа.-каза тя и ме целуна по бузата .- Ще се видим до час. И така седнах на дивана и започнах да разглеждам мои стари снимки на телефона си,докато чаках Алекс.
Леле,аз наистина съм се променила. Станала съм по-бледа, изсъхнала и празна. Изглеждах дори по-стара. Все едно не бях на 19, а на 30. Не че на 30 си стар, ама за мен си беше плашещо. Не след дълго на вратата се почука. Когато я отворих видях Алекс в един невероятен костюм.
-Здравей-поздравих го и започнах да махам срещу лицето му,защото ме гледаше странно.

Гл.т. Алекс
Вече бях на верандата на къщата на Лизи и почуках. След няма и минута тя ми отвори. В мига щом я видях ,останах без думи. Тя бе ослепителна. Никога в живота си не съм имал такава нужда да целуна момиче,колкото в момента Лизи. Мислите ми бяха прекъснати от ръка,която беше размахана срещу лицето ми.
-Хей,къде се отнесе -попита ме тя, усмихвайки се
-Аз.....изглеждаш невероятно,Лиза. Много си красива-казах ú, а тя се изчерви.
-Оу,много ти благодаря, Алекс. Много си мил
- Между другото Весела Коледа
-И на теб-отговори ми и двамата се прегърнахме
-Ето ти подаръка-подадох опаковъчната хартия на Лизи
-Ето и твоя- и тя ми подаде една кутия,обвита в опаковъчна хартия .
- Нямаше нужда-казах на Бети, но тя поклати глава
-Това е най-малкото,което мога да направя за теб,след всичко,което ти направи за мен-каза ми тя с лека усмивка.
-Е,ще ги отворим или ще тръгваме-попитах я.
-Предлагам ти да ги вземем със себе си и преди края на купона,както правим всяка година с Бела, да ги отворим на партито. Съгласен? Или можем да ги отворим и сега? Не е проблем.-каза тя и се засмя нервно
- Нека да ги отворим на партито-казах и подадох ръка на Лизи,която тя пое с усмивка и двамата се насочихме към колата ми.
20минути по-късно бяхме пред къщата на Бела и двамата с Лизи слезнахме и се насочихме към входната врата.
-Хей,вие сте тук вече!- възкликна Бела
-Хей- усмихна се Лизи
-Влизайтее-каза Бела и ни посочи да влезем
Когато Лизи влезна,Бела ме дръпна
-Не мислиш ли,че е рано да говориш с нея за това. Тя едва започна да се отпуска. Недей да я дърпаш назад.
- Виж,знам че е рано, но искам да ѝ споделя как се чувствам и какво изпитвам към нея. Трябва да знае,че съм влюбен в нея
- Ти.... какво?- в този момент всичко се срина. Срещу мен седеше Лизи със широко отворени очи,гледаща че невярващо.

Гл.точка Лизи
Реших да видя защо Бела издърпа така Алекс и тръгнах след тях по коридора
и започнах да чувам от разговора им
-......да се отпуска. Недей да я дърпаш назад. Не можех да чуя много добре какво говореха и реших да се доближа до вратата.
-
- Виж,знам че е рано, но искам да ѝ споделя как се чувствам и какво изпитвам към нея.
В този момент всичко се промени-човекът,когото възприемах за мой приятел,имаше чувства към мен. Това ме срина. Тогава осъзнах,че двамата ме гледаха и успях да видя изплашения поглед на Алекс. Обърнах се и се затичах към стаята за гости. Мух гласовете им зад мен,но единственото,за което можех да мисля,бе това,че Алекс има чувства към мен. С влизането в стаята побързах да се заключа.
-Лиза,моля те, отвори ми. Трябва да поговорим.-Алекс бе пред стаята и започна да говори.
-Алекс,моля те,остави ме. Не мисля,че е времето
-Не трябваше да разбираш така. Знам,че е рано и ти трябва време и...-
-И какво,Алекс -казах разгневено и отворих вратата.- Ти си най-добрият ми приятел. Какво сторих?  Не трябва да става това!!!
-Съжалявам,но не мога да контролирам чувствата си!!
- мисля ,че трябва да се отделим един от друг за известно време и да се осъзнаеш и да разбереш, ме нямаш чувства-казах набързо и взех чантата си и побързах да изляза
-Обичам те,Лиза-това бе нещото ,което ме накара да се обърна към него и да го погледна в очите. Последното,което помня от тази вечер-тези зелени очи преди да загубя съзнание.

Хааааайст- I am bacccck

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 28, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ruined life - The RecoverWhere stories live. Discover now