Събудих се към 12 от почукване на вратата.
Не отговорих , а просто изчаках човека да влезе. Обърнах се към прозореца , но тогава чух два познати до болка гласа.
-Хей, Елс.- поздрави ме Бела.
-Какво правите тук? -попитах аз.
-Дойдохме да те видим. Липсваш ни, Ели . Ти си най-добрата ни приятелка- отвърна Андрю.
-Не искам да говоря с никого. Моля ви , тръгвайте си.- помолих им се. Така ми се искаше да ги прегърна, но не исках да виждат каква развалина съм.
-Не . Няма да си тръгна. Обичаме те и ни е грижа за теб Ели. Няма да ходим никъде. -Потвърди най-добрата ми приятелка.
-Мамо. Татко. Елатеее.-започнах да викам
-Какво става миличка. Добре ли си?- попита мама.
- Моля те, кажи им да си тръгнат.Моля, те- извиках, почти без глас, аз.
-Не го прави , Ели. Моля те. Ние сме най-добрите ти приятели.-каза тъжно Андрю
- Хайде деца, тръгвайте. Пак ще дойдете. Дайте ù малко време. - каза тъжно мама.
-Сега тръгваме , ни искаме да знаеш , че няма да се откажем от теб. Отново ще бъдем както преди- каза решително Бела.
След това и двамата излязоха от стаята и с мама останахме двете.
- Хайде мила, аз ще приготвя закуска и ще хапнем заедно- каза въодушевено мама, по- скоро се опитваше да изглежда така . Въпреки че знаех как наистина се чувства- уморена и изтощена от мен.
-Не съм гладна , мамо . Яжте без мен-усмихнах ù се
-Добре скъпа-опита се да се усмихне и излезе от стаята, оставяйки ме отново сама.
Аз причинявам само болка на останалите. Аз съм едно бедствие и трябваше всичко да се промени днес, дори точно сега. Отидох до шкафчето си и извади три снимки. На първата бяхме аз и Бела миналата годинаТук се снимахме в една кабинка за снимки, на рождения ден на Андрю
Втората снимка беше на мен и АндрюТя беше от 18-тия ми Рожден ден.
Третата снимка беше на мен и Дилън . Тя беше от балаПрегърнах за последно снимките и ги взех със себе си , но преди това взех нещото, което ще спаси както мен, така и семейството ми от болката, която изпитваме
YOU ARE READING
Ruined life - The Recover
Fanfiction19-годишната Елизабет ще трябва да преодолее една вечер, която преобръща целият ù живот . Но едни зелени очи ще се опитат да ù помогнат да се превърне в предишната уверена Елизабет. Но какво ще стане между тях и каква тайна ще се разкрие по -ната...