bbbd pt.2

1.7K 119 60
                                    

selam

bu bir bölüm değil pt.2 başlığın açılımıdır, kaçıranlar ve merak edenler için.

bölümden çok not yazan i yine burada (beni taşlayabilirsiniz bu yüzden linçleri bekliyorum)

az önce anasayfadaki ficlere baktım, 800K küsür ficler vardı sen BEN BİR ŞOK OL 

hayır hevesim kaçmadı onları görüp bu arada

neyse, bahsetmek istediğim şeyler bunlar değil

biraz daha ciddi konulara değinmek istedim

dolar nereye gidiyor?

şaka. 

bugün normalde bir bölüm daha atmam gerekiyordu ama suçu sinüzitime atıp hastalıktan kıvrandığımı söylesem beni affedebilir misiniz?

onun yerine şöyle bir şeyler yapalım.

ben düşündüm ki, belki hiç kendinize zaman ayırmadınız. ya da ayırdığınız zamanı hislerinizi yazmak için kullandınız. ben herkesin öldükten sonra okuması için bir defter saklıyorum mesela. öldükten sonra diyorum çünkü yaşarken okunursa gelecek tepkileri ben kaldıramam ama ben öldükten sonra okurlarsa da onlar kaldıramaz. bu konuda bencilim. herkes dışa ne yansıttığımı biliyor ama iş işten geçtikten sonra geceleri sabahlara düğümlediğim günlerde neler düşündüklerimi, aklımı kaybetme noktasına bile nasıl geldiğimi bilsin istiyorum. arada böyle bencil olabiliyorum işte.

her neyse.

demek istediğim, belki de size sorulmasını beklediğiniz sorular vardır. ben bu bölüm kendimi tanıtmayı değil, sizi tanımayı istiyorum.

kim olduğunuzu değil, kim olmak istediğinizi.

adınız ve yaşınız, nerede olduğunuz üzülerek söylüyorum ki umrumda değil.

ben adınızın ne olmasını istediğinizle ilgileniyorum daha çok.

mesela, nasılsınız? ama gerçekten? bütün düşüncelerinizle bir köşeye dalıp gittiğiniz günlerde aklınızdan neler geçiyor? yardıma ihtiyacınız var mı? ömrü tükenmiş bir yıldız gibi mi hissediyorsunuz yoksa güneş kısıyor mu ilhamınızı?

sonra, nerede olmak istiyorsunuz? kuzey ışıklarını takdir ederek izleyeceğiniz yerde mi olmalısınız mesela, tam şu an? veya tüm baskıdan kaçıp bir dağ kulübesinde kahvenizi alıp kar yağışı mı izlemek istiyorsunuz?

neyi seviyorsunuz mesela? yapamadığınız neyi yapmak istiyorsunuz? yapmak isteyip de yapamadığınız ne var?

toplum sizi kısıtlıyor mu örneğin? sevmek istiyorsunuz ve toplum sizi bunun için engelliyor mu? kimi seviyorsunuz? kiminle olmak istiyorsunuz? 

bahsetmek istediğiniz ne varsa anlatın.

kendinizi konuşun.

çığlık atsanız da fısıltılar bıraksanız da

dinliyor olacağım.

sevgiler,
i.

congratulations |taejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin