veda.

1.1K 95 21
                                    

day6/congratulations (english ver.)

merhaba,

ben irem.

congratulations'un yazarı.

kendimi ifade etmek istiyorum, belki hepimizin istediği gibi. bu yüzden söyleyemediğim her şeyi yazmaya çalıştım. taehyung ve seokjin'in çekişip duran kavgalarının amacı jin'in hastalığı değildi benim için. nedenini bile bilmeden başlamıştım. kalbi kırık bir adamın eski sevgilisine söylemek istedikleriydi. kalbi kırık bir kadının onu kıranlara söylemek istedikleri biraz.

olayı daha da dramatikleştirmek istemiyorum, bunları anlatma amacım hikayenin gereksiz uzun sürdüğünü düşünenler içindi. farkındayım yeterince sıkacak kadar döngü içine girdiğimin ama yapabildiğim kadar konuşabilmek istedim.

congratulations benim için sayılardan fazlasıydı. şu an 7k için ne kadar seviniyorsam, 20 okunma için de o kadar sevinmiştim. şimdi taejin taginde 12'yiz mesela, 6 olduğumuzda da bu kadar mutluydum. ben kalbinizi hissettiğim için çok mutluyum.

bunu çok içten söylüyorum bu arada. ilk göz ağrımda beni yalnız bırakmadınız. güzel dostluklar edindim, güzel yorumlar aldım. bazı bölümlerde ağladıklarını söyleyenler olmuştu mesela, o kadar çok hoşuma gitmişti ki. (bunun için bana kızmayın lütfen, sadist değilim) duyguyu aktarabiliyor olmak beni mutlu ediyordu.

sonra içinizdeki endişelerinizi, kim olmak istediğinizi yazdığınız bir bölüm olmuştu mesela. o bölümü de siz istemedikçe silmeyi hiç düşünmüyorum. hepsini bir bölüme kilitledim. bu sizler için minnetimdi. kimler olmak istediğinizi, renklerinizi okumak o kadar güzel bir andı ki benim için.

bu hikaye benim için hep özel kalacak, bu bir veda olabilir ama dönüp yorumlara bakacağım gerektiğinde. yeni yorum yapanlar olursa onlara da bakacağım. benim için adı konulamayacak bir anı kalacak congratulations.

aslına bakarsanız nasıl başladığımı bile bilmiyorum; klasik ve gayet klişe başlamıştı, biterken de öyle bitti ama benim için bitmesi önemliydi. bütün özgüvensizliğimi kırıp bekleyen bir insanın bile hatrına bu hikayeyi bitireceğim dedim ve öyle de oldu. bana bu neşeyi ve özgüveni veren herkese minnettarım. lütfen kendinize de bu ilhamı sağlayın.

bu kez bölüm başına bir bölüm için değil, congratulations'a adını veren parçayı bırakıyorum. dinlemenizi tavsiye ederim. söylemeyi unuttuğum çok şey olsa da bence yeterince konuştum...

benim için değerli, okuyucudan da önemli:
arkadaşlarıma

bolca sevgiler,
irem.


congratulations |taejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin