Bölüm şarkısı olarak :şanışer - yanlışlara gidiyorum
İyi okumalar.
Saçlarımı okşayan el o kadar hafifti ki kuş misali kanat çarpan kalbime meydan okuyordu.
Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda kafamı hafif kaldırıp başımı okşayana baktım. Gördüğüm kişi ile yerimden bir an fırlayıp gözlerimi ovaladım.
Mirza hoca baş ucumda oturmuş saçlarımı okşuyor du.
Derin bir nefes alıp gözlerimi ovaladım.Onun burda ne işi vardı. Ve içeri nasıl girdi.
Bakışlarım yüzüne kayarken yüzünde bana hayran hayran bakışları vardı.... Hocam burda ne işiniz var?.. Nasıl girdiniz içeri?...
Yüzünde ki ifade bozulmadan iki dudağını aralayıp konuştu.
...çok mu merak ediyorsun?...
Derken aslında bu soruma değilde uyumadan önce beynimi yiyen soruyu soruyor gibiydi. Başımı evet anlamında sallarken olduğu yerden ayrılıp bana biraz yaklaştı. Elini yanağıma koyup okşadı. Elini çekip tersi ile masaj yapar gibi yapıp biraz daha yaklaştı dudaklarımızın arasında bir nefeslik boşluk vardı. Dudaklarını araladığı an beni öpecek sandığım ama konuştu.
... Beni takip et peşimi bırakma.. Ne kadar senden kaçsam da beni bırakma.. Çünkü ben senin için geldim.. Bizim kaderimiz birlikte yazıldı hazel.. Sen benimsin bende senin...
Dedi ve biraz geri çekildi gözleri ile gözlerimi delerken kendime geldim.
Nefes nefese uyandığım rüyadan gözlerimi kıpraştırıp sağa sola baktım ama kimse yoktu. Hızla inip kalkan gögsüm ile az önceki gördüğüm rüyayı düşündüm.
Neydi şimdi bu. O sözler neyin nesi di.Vücudumu tekrar yatağa bırakıp gözlerimi tavana diktim. Ellerim istemsizce yanağıma gitti. Oradan saçlarıma ve oradan yatağın üstüne bıraktım.
Bu rüyanın sebebi gece yatmadan Mirza hocanın istek atıp geri çekmesine yorup gözlerimi kapattım.
3 gün sonra pazartesi...
... Abi ben çıkıyorum.. Egemen bekliyor...
Abime seslenip kapıyı çekmeden cevabını bekledim. Egemenin arabası tamirden çıktığı için artık onunla gidiyorum. Gerçi hep onunla gidiyorum arabası bozulunca abime kalmıştık.
... Tamam güzelim.. Dikkat edin...
Cevabının ardından kapıyı çekip çıktım. Gök gürültüsü ile başımı kaldırıp yağmur yüklü bulutların sardığı gökyüzüne baktım.
Yağmur ha yağdı ha yağacak tı.... Pişttt güzelim istediğin yere kadar bırakabilirim...
Egemenin sözlerinin üzerine bakışlarımı ona çevirdim. Arabasına yaslanmış bana laf atıyordu.
Bende şakasına ortak olup ona saçlarımı sağa savurup ilerledim. Tam önünde durup gözlerinin içine baka baka ellerimi yakasına koyup cilveli bir şekilde konuştum.... Olur yakışıklım.. Sen nereye istersen oraya gideriz...
Sözlerimin üstüne elini omzumdaki çantama atıp çıkardı. Ve arabadan çekilip ön kapıyı açtı. Eli ile içeri işaret edip... Hadi atla o zaman güzelim... Dedi.
Ona göz kırpıp arabaya bindim kapımı kapatmadan önce heyecanlı bir şekilde konuştu bana eğilip... Lanğn sana biri böyle dese bineceksin yani.. Hazel hanım... Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR AŞK VE BİR KAÇ BEDEN
ChickLitGözlerin gözlerime değince anladım senin benim, benim senin için olduğumuzu. Acıdan kavrulan bedenime su dökmeye mi geldin yoksa. Gerçekler canımı acıtırken kalbim de kapanmayan bir yara vardı. Halbuki bu yarayı senin şifalı elin, aşık bakışların, h...