8.BÖLÜM

14 2 0
                                    

Ceza - ben ağlamazken

Gözümden akan yaşları elimin tersi ile silerken hala kulağımda egemenin kapıyı kitledikten sonra bağırışı vardı. Elimi kulağıma kapatıp derin bir nefes aldım. Gözlerimi geri açıp elimdeki anahtarı deliğe soktum. Kapı açıldı sonuna kadar. İçeri ağır adımlar ile girip arkamı dönüp kapıyı kapattım. Kabanımı çıkarıp yerine astım. Ve ayakkabılarımı da çıkarıp yerine koydum. Salon karanlıktı. Bu demek oluyor ki abim ya evde değil yada odasında.

Merdivenleri tırmanırken evin içinde yayılan kahkaha ile korkudan sıçradım. Dengemi kaybetmem ile demire tutundum. Abim eve asla kız getirmez di. Ben evde olmasam bile. Muhtemelen bu ses sevgilisine ait. Abim asla sevgilisini de getirmezdi ama şuan ki kız ile bir hayli mutlu idi.

Merdivenleri sessiz bir şekilde tırmanıp odama yöneldiğim sıra abimin odasının kapısı açıldı ve biri çıktı. Çıkana bakmak isteğim an kafamı çevirecektim ama kızın tiz çığlığı ile ben bile korktum. Kız beni karanlıkta görmüş ve korkmuştu.
E haklı kız. Karanlıkta hayalet görmüşe döndü.

Abimin kızın çığlığı ile kapıya koşması bir oldu. Kız derin derin nefes almaya bağladığı sıra abim baktığı yere dönüp beni gördüğünde adımı sayıkladı... Hazel...

Elini ışığa atıp ortalığı aydınlattı. Herkes işte şimdi birbirini net görüyordu. Kıza baktığımda gerçekten korkmuştu. Ama ışık yanıp beni görünce rahatlamaya başladı. Abim endişeli bir şekilde hızlı adımlar ile bana gelip yanaklarımı avuçladı.

Gözleri ile yüzümü tarayıp bir kaç saat önce egemenin yaptığı gibi yanaklarımı okşadı.

... Hazel.. Bu halin ne.. Neyin var...

Dediğinde onu daha fazla endişelendirmek İstemedim. Elimi eline koyup sahte bir gülücük ile konuştum.

... İyiyim abi bir şeyim yok...

Abim hiçte memnun olmuş gibi değildi. Hala gözleri gözlerimi delerken az önceki kız yanımıza geldi. Abimin koluna elini koyup benden uzaklaştırdı onu.

... Can kızın üstüne ne gidiyorsun...

Dediğinde abimi sakinleştirmeye çalıştı. Bana dönüp masum dostça gülümsedi. Ona aynı şekilde gülümsedim. Bu gerçekti işte.

Abim benimle aynı boyda olan kıza dönük konuştu.

... Nasıl sakin olayım ezgi.. Görmüyor musun ağlamış gözleri şiş. Burnu kızarmış.. Gözlerine hüzün düşmüş.. Nasıl üstüne gitmeyeyim...

Abim bu sıra tekrar bana döndü. Bana bir adım atıp saçımı okşadı.

... Bak biri mi bir şey dedi.. Hem sen egemenlerde kalacaktın..yoksa o mu bir şey dedi ya da yaptı...

Abime gözlerimi devirip yanağını okşadım.

... Abi egemen den bahsediyoruz şuan.. O beni nasıl üzebilir...

Abim derin bir nefes alıp... Şuan kendimden bile şüpheleniyorum hazel.. Noldu anlatacak mısın neden ağladın...

Kafamı sessiz bir şekilde oflayıp önüme eğdim de adının ezgi olduğunu öğrendiğim şirin kız tekrar konuştu.

... Can yeter kızın üstüne gitme yaaa...

Dediğinde başımı kaldırdım. Ezgi yanıma gelip kolumu tutup odanın kapısını açtı ve içeri girdik. Abimi arkamızda bırakırken kapıyı kapatmadan önce ezgi... Bizi yanlız bırak dev adam... Dedi ve yüzüne kapattı.

BİR AŞK VE BİR KAÇ BEDEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin