Hidra - cennetten cehenneme
Gözlerimi huzursuz bir şekilde açtım nedensizce. İçimde sanki bir sıkıntı var gibiydi. Nedenini bilmiyorum ama bana nefes aldırmıyor.
Elimin altında hissettiğim sıcaklık ile gözlerimi açtım. Tost makinesinin fişini çekip ekmeğimi tabağa koydum. Tepsiyi elime alıp salona ilerlerken telefonumun sesi yankılandı koca boş ev de. Adımlarımı hızlandırıp koltuğa oturdum. Telefonu elime aldım ve arayana baktım. Arayan mirza idi.
Yüzümde ufak bir tebessüm ile açtım telefonu.
... Günaydın bahar kokulum... Dedi neşeli bir sesli. Sesinde gülümseme vardı.
... Günaydın sevgilim... Dedim ruhsuz olmamaya gayret ederek.
... Nasılsın.. İyi misin?.. Gece mesajlarıma da cevap vermedin.. Abin ile bizden sonra kavga ettiniz mi?...
Ardı ardına sıraladığı sorulara tostumdan aldığım ısırıktan sonra cevap verdim.
... İyiyim.. Yani iyi olmaya çalışıyorum.. Gece uyuya kalmışım canım mesajlarını o yüzden görmedim. Siz gittikten sonra sarıldı ve sert çıkışından dolayı özür diledi ve bunu hazmetmek için zaman istedi.. Sonra bir daha birbirimizi görmedik...
Derin bir nefes alıp konuştu... Biz de ona bolca zaman verebiliriz sevgilim. Zamandan bol ne var.. Sen gerçekten iyi misin sesin kötü geliyor biraz... Dedi. Anlamıştı işte sesimden neyim olup olmadığımı.
Aslında ben de bilmiyorum neyim olduğunu. Sabah gözlerimi açtığımdan beri içimde bir sıkıntı var ve bu bana nefes dahi aldırtmıyor.
... Aslında ben de neyim var bilemiyorum.. Sadece içimde bir sıkıntı var ve çok huzursuz ediyor beni...
Söylediğim ile birlikte anında cevap verdi.
... Can ev de mi?...
İşte buna kocaman bir hayır. Sabah uyandığımda erken bir saatte kalkıp gitmiş.
... Hayır ev de değil...
... Tamam o zaman 30 dakikaya hazır ol seni almaya geliyorum...
Elimdeki bitmeye yakın olan tostu bırakıp... Nereye gidiyoruz... Dedim merakla.
... Sürpriz.. Hadi bakalım sen hazırlanmaya başla anca.. Siz kızlar yarım saati bir saat edersiniz de neyse...
Söylediği ile gözlerimi kocaman açıp... Alla alla mirza bey hangi kızlar mış onlar?... Dedim.
Yine gülümseyerek... Hangi kızlar olacak canım.. Türkiyenin kızlar topluluğundan bahsediyorum.. Ama bu dünya genelinde de olabilir.. Hazırlanmak konusunda geç kalmakta üstünüze yok... Dedi.
... Öyle mi mirza bey?.. Sen şimdi görürsün geç kalmayı.. Kız topluluğunu... Diyerek suratına kapattım.
Telefonu koltuğa koyup hızla odama çıkıp üstümü değiştirdim o gelmeden ben önce kapıda olacağım. Görecek geç kalmayı o.
Dün gece mirzaların evi...
... Abi bir şey söyleyip anlatamayacak mısın.. Ben konuştum sen sustun.. Bu suskunluğun hiç hoşuma gitmiyor...
Ezgi endişeli bir şekilde abisine bakıp derin bir iç çekti. Mirza elindeki sigara yı söndürüp kız kardeşine doğru dönük oturdu. Herşeyini harfi harfine bilen di.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR AŞK VE BİR KAÇ BEDEN
ChickLitGözlerin gözlerime değince anladım senin benim, benim senin için olduğumuzu. Acıdan kavrulan bedenime su dökmeye mi geldin yoksa. Gerçekler canımı acıtırken kalbim de kapanmayan bir yara vardı. Halbuki bu yarayı senin şifalı elin, aşık bakışların, h...