20. BÖLÜM

9 1 0
                                    

Ados- gri

Sabahın ilk ışıkları doğarken yoğum bakım ünitesinin önünde nöbetimiz başlamıştı.
Odanın içi gözüken büyük camın önünde durmuş orada öylece alçıların sargıların içinde sakin huzurla uyutulan kardeşime kıvırcık saçlıma baktım.
Sakince inip kalkan göğsü yaşadığını belirtirken bizim burada öldüğümüzü gösteriyor du.

Kim bilir canı ne kadar yanmıştır. Belki elleri karşı koymaya çalışırken kırılmıştır. Ayağını ise ona tekme atmak isterken kırmıştır.
Egemen dövüşmesini bilen bir insandır. Ama nasıl olurda murata karşı koyamayıp bu hale gelmişti.

Murat?

Tabi ya. Ben onu unuttum.

Aklıma gelen düşünce ile yanağımı temizleyip abime döndüm. Duvara yaslanmış gözlerini kapatmıştı. Saadet anne ise kuranı kerim okurken Salih amca lavaboya gitmişti.

Usul adımlar abime yaklaşıp... Abi ben lavaboya gidiyorum... Dedim.

Abim anında gözlerini açıp kafasını salladı.
Ben uzaklaşırken gözleri tekrar kapanıyordu.

Hızlı adımlarla çıkışa ilerlerken kimseye yakalanmamaya çalıştım. Sonunda kendimi dışarı attığımda derin bir nefes aldım.

Hava aydınlanmış insanlar işe okula koşuşturmaya başlamıştı.

Egemenin telefonunu çıkarıp muratın numarasını bana attım. Kendi telefonumdan aradım.
Bir kaç çalmadan sonra açtı.

... Alo.. Kimsin...

Sesi yeni uykudan kalkmış gibiydi.

... Ecelin...

Dediğim an bir kaç tıkırtı duydum daha sonra bir kapı kapanma sesi.

... Vayyy hazel hanım.. Sabahın bu saatinde beni arayıp günümü güzelleştirmeni neye borçluyuz? ...

Dediği an sinirle soludum.

... Senin olmayan şerefsizliğine it herif...

Söylediklerimi ile yanımdan geçen bir kaç kişi bana dönünce adımlarımı atıp yola doğru ilerledim.

... Aa yapma hazel.. Sabah sabah beni bunun için mi aradın?.. Hem nereden buldun numaramı kız?...

Pişkin pişkin konuşması canımı sıkmaya devam ederken sonunda dayanamayıp patladım.

... Murat senin olmayan beynini sikecem haberin olsun.. Egemeni bu hale getirerek iyi bir bok yaptığını sanıyorsun ama sen daha benim kim olduğumu bilmiyorsun.. Ben seni doğduğuna pişman edeceğim.. Onunla kalmayıp bu okula geldiğin güne lanet ettireceğim...

Söylediklerime kahkaha atarken... Atarlı  prenses.. Severim.. Bak hazelcim kuru tehditten haz etmem.. Lütfen yapacaklarının lafla değil icraatla görelim.. Olur mu?...

... Konum at murat gelip ananı belleyeceğim...

Söylediklerime hiç bir şey demeyip kapadı. Çok geçmeden hemen konum atmıştı. Şuan bulunduğum yere yarım saat uzaklıkta idi.
Gözüm taksi ararken elimi cebime attım. Çok şükür her zaman montumda para bulundururdum.

Bir an Hemen dibimde duran taksi den bir kaç kişi indiği an anında ben bindim.
Arabadaki yaşlı adam ihtiyarla gülümsedi.

BİR AŞK VE BİR KAÇ BEDEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin