Emir can iğrek gönül davası
Hunharlarca beynime kazıdığım konular ile ilgili test çözerken kafama gelen sert cisim ile kafamı kaldırıp karşımda elini ağzına kapatmış bana gözlerini pörtletip bakan egemene sert sert baktım.
Ellerini indirmeden gözlerine çıkarıp kapattı ve... Özür dilerim eşek gözlüm... Dedi.
Ona gözlerimi bayarken elimdeki kalemi bırakıp acıyan kafama dokundum. Egemen elini gözünden çekip bana bakarken yanıma gelip elimin altına elini sokup acıyı ölçmek istedi.
... Kanamamış gülüm.. Birde bu yanını düşün...
Dediğinde başımı kaldırıp inanmayan gözler ile ona baktım.
... Lafımı olur egemen istersen kanat.. Senden değerli mi başım...
Dediğimde elini kalbine koyup acı bir şekilde... Adımla seslendi nasıl ağrıma gitti... Dediğinde gözlerimi baydım çalan telefonum ile ondan bakışlarımı çekerek telefonuma baktım.
Arayan abim di.
Açıp kulağıma koydum.
... Deli kız.. Napıyosun...
Dediğinde oturduğum koltuktan kalkıp egemene ters ters baktım.
... Ruhen iyiyim de bedenen değilim abi... Dediğim an egemen abime onu şikayet etmem için yalvaran gözler ile resmen ayaklarıma kapandı.
Abim endişeli bir şekilde... Neyin var abim.. Bir şey mi oldu.. Egemen ayısı yanında değil mi?...
Dediğinde başımı egemene sen görürsün şimdi der gibi sallayıp... Egemen olsa ne olacak abi.. Kafama bir şey fırlattı .. Şuan başım acıyor.. Birde kalkmış diyor ki.. En azından kanamıyor.. Gel de dövme abi bu bonus kafayı... Dediğimde egemen işte şimdi bittim bakışları atıyordu bana.
Abim derin bir nefes alıp.. Telefonu o hıyara ver bakayım.. Dediğinde telefonu egemene uzattım.
Bir bana bir telefona bakıp sesli bir şekilde yutkundu.
Eline alıp sanki kulağına ateş parçası uzatır gibi uzatıp koydu.... Efendim güzel kardeşim...
Dediğinde egemenin üç buçuk atan hali ile güldüm.
Abim ona bir şeyler söylerken gözlerini git gide büyüttürken sesli bir şekilde yutkunuyordu.
Artık abim ona nasıl fantazi uyguluyorsa şuan çok acımış gibi duruyor.
... Peki güzel abim...
Diyip telefonu bana uzatırken kalktığım yere o oturdu ve beni kucağına çekip dizine oturtup başını göğsüme yasladı.
Telefonu kulağıma koyup konuştum.... Abi çocuğa ne dedin böyle.. Rengi felan gitti. Acayip oldu...
Dediğimde abim koca bir kahkaha attı.
... Onun üstünde uygulayacağım şeyleri duyunca küçük dilini yutmuş olabilir gülüm.. Bu arada eve geç geleceğim bu gün.. Haberin olsun...
Dediğinde derin bir nefes aldım.
Yeni kız arkadaşı ile bir hayli ilgileniyor bu günlerde kıskanmamak elde değil.
Aman neyse nereye kadar benimle ilgilenecek ti adam.... Tamam abim bende şimdi çıkacağım.. Önce bir markete uğrarım sonra eve geçerim.. O zaman yemeğe yoksun...
Dediğimde... Yokum gülüm.. Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR AŞK VE BİR KAÇ BEDEN
ChickLitGözlerin gözlerime değince anladım senin benim, benim senin için olduğumuzu. Acıdan kavrulan bedenime su dökmeye mi geldin yoksa. Gerçekler canımı acıtırken kalbim de kapanmayan bir yara vardı. Halbuki bu yarayı senin şifalı elin, aşık bakışların, h...