#ShortyVsTroublemaker
Part 2
Macam sakai ni sy kena bawa pergi kondominium yg serba mewah. Tu pintu tiada kama kunci. Ada pun yg main tojok2 tuu screen kasih masuk password.
Suasana tuu kondo nampak maskulin type. Black n white theme."Stay or u will regret what will happen with u tonite", tuu penyelamat sy cakap td. Sy tingu jaa dia. Fuh! Kenapa sy macam terpukau jaa ni. Ikutt jaa macam lembu kena cucuk hidung tu. Ahh no no! Wake up vel.
Sy geleng2 kepala.
"No sir. This is wrong. I need go back to my place", sy bilang.. Tu urang tingu sy. Kici besar kici besar mata dia. Eee sy tojok mata ko tuu guna jari sy ni.. Meningu macam apa ja.
"Don't be to much stubborn petite. U safe here", bilang dia. What??? Petite! Eeee sy angkat mukaa then jeling tuu urang. Mentang2 ko tinggi dari sy. But sabar vel sabar.
"Huh? What ever. Btw thanks for saving me from those rubbish", eee bukan tadi sy marah ka😅 sempat pula sy ucap terima kasih😂 yala berterima kasih juga sy. Kalau bukan sebab dia maybe sy mangsa bully jalanan sudah. Sudahla sy ni perempuan. Anything bad can happen to me.
Senyum kunun tuu urang sama sy.Wait! Siapa tuu urang ka?
Sy pun xtau nama dia😂😂 tp apa yg sy tau dia la lelaki yg sy jumpa di bilik request semalam. Yg anggp sy chicks yg akan layan dia. Bukan tu lelaki gete tua ahh. Bukan.. Tuu lelaki yg aum aum aum tuu ba😏..
Dia yg kasih selamat sy dari singaa tadi. Dua singa yg pembuli.
Tiba2... Grookkkk grokk. Bebunyi perut sy
😬😬😬😬
Bikin malu punya tondu.. Tuu lelaki angkat kening sebelah macam style the rock tu. Aissshhh ensem eh.. Fuh anak siapalaa ni. Misti bapa mama dia ni ensem n lawa tulaa anak durang ni like an perfect creature tp sayang. Layan chicks. Tp dia manusia baa kan. Manusia bernafsy. Tp hmm nafsu kuda. Tuu l*l*w ska2 ja bagi sama chicks. Apa lg chicks nampak dia ni misti semuaa ggit bibir sampai luka sy rasa oh😒
"Hungry?", beiii sudah ada konsert tuu perut kuat lg bunyi tanya lg baa ni kusai. Sy geleng jaa. Padahal lapar. Last sy makan tadi lunch jaa😓 tulaa perut sy protes. Tp tidak ngam timing depan kusai ensem baa dia protes bikin maluu😥"Hm lets see what i have on my fridge?", bergerak kunun dia p dapur. Tu dapur open space. Nampak2 ja dr living room. Sibuk mata dia cari2 makanan. Last2 apa yg sy nampak dia kasi keluar susu dalam botol n coco crunch. Weii tuu breakfast punyaa makanan. But bukan pagi kaa sudah ni. Alaaa baru jam3 pagi baa. Senyum2 miring jaa tu kusai tengok sy sambil angkat tu makanan kasi tunjuk sy.
"I only have this. U dont mind baa kn", dia tanya sy. Eeh keluar sleng sabah dia. Ohooo. Sy fikir dia ni urang putih tadi. Muka pun panAsian baa sudah kalau sy tingu..
Comel pula dia senyum macam tuu. Then automatik baa sy senyum jugaa. Lucu ni sy rasa.
Sy angguk2 ja. Sebab perut sy pun meragam habis sudah. Craving gila2. Tu kusai signal sy duduk di mini pantry.Sy pun pelan2 p duduk sana. Dia ambil bowl yg besar. Ehh dia mau feed sy begitu banyak kaa? Dia tuang baa tuu coco banyak2 then tu susu dia kasi mix saja. Besar mata sy. Banyaknyaa. Kurus sangat kaa sy ni dia kasih makan begitu banyak.
Then dia ambik dua sudu. Dia bagi sy satu.
"Eat laa. Why u looking on it saja?", tanya tu kusai. Sy geleng then pelan2 cedok sikit tuu coco n ada sikit susu. Sy suap di mulut. And ahhhh punyaa sadap.. 😉 nampak baa muka sy kasadapan. Hahha tuu kusai tengok sy then dia sengih baru dia pun ikut makan. "Sedap, okay baby lets eat" sy tepuk2 tu perut sy. Heran tu muka lelaki. Serius ni dia terus. "U prgnant?", tersembur terus suapan sy sebelum dia cakap begitu di muka dia. Blur2 terus dia. Sy pun tabasar sudah mata. Alamak! Siou! Cepat2 sy lap tuh muka dia tp budunyaa sy lap pakai tangan. Aishh kelam kabut punya pasal baa."Sory sory", sy bilang. Betul2 serba salah. Terus jaa tu lelaki tepis tangan sy. "U said u not a whore huh?", tiba2 dia cakap begitu sambil senyum sinis. Senyuman yg macam mengijik. Sy tingu dia. Apa maksud dia tuu kunun. "What do u meant?", sy tanya dia. Terus jaa tu lelaki renung mata sy. Sy pun nda mau kalah. Berabis juga sy renung tuu mata dia😑apa? Competition lawan mata kaini? Siapa yg tahan?.
YOU ARE READING
SHORTY vs TROUBLEMAKER [COMPLETED]
General FictionSHORTY ialah gadis bernama Velencia Raymond .. gadis kacukan Sino Philipines(adaa kacukan cina sikit) yang berasal dari sabah .. vel(singkatan kepada Velencia) seorang gadis yang hidup serba kekurangan sejak kematian orang tuanya .. dia anak tunggal...