Part 9

2.2K 132 3
                                    

#ShortyVsTroublemaker

Part 9

Steppy balik2 hentak stering kereta dia. Sy pula xberenti nangis.

"Im sorry vel. I shuldn't left u alone last night"

Bilang steppy. Betul2 dia nampak macam menyesal. I know. Ini cuma kesilapan. Huhu

Steppy hantar sy p apartment dev. Sampai jaa di depan pintu rumah dev, ada barang2 sy kena letak di situ. Sy jadi pelik. Siapa pulaa yg angkut barang2 sy ni keluar. Nasib baik sy tau password ni rumah. Sy buka guna tu password. Maybe dev sudah sampai di rumah dia.

Sekali bukaa sy pegang tangan steppy minta kekuatan. Then kami dengar ada bnyi orang sdang ike ike.
Sy sama steppy saling berpandangan.
Pelan2 kaki kami dua melangkah p bnyi tuu. Di bilik dev.

Tu pintu pelan2 sy buka n yaaa memang ada orang ike ike. And its dev n some bitches.  Fuck! Tambah sy meraung di pelukan steppy. Dev tengok jaa sy. Tp masi juga dia hantam p**sy tat girl.. Dev fcuk tu perempuan macam tiada feeling. He's hard n fcuking so hard but reaksi dia langsung bukan horny.

Done jaa. Terus dev ambil boxer dia n merenung sy dengan tajam. Dia suruh tu bitches keluar n steppy jugaa. Tp steppy keras xmau. Last2 kena tarik tangan sy dari pelukan steppy then kena umban di katil. Steppy cuba tahan dev n pukul dev tp dev lagi tangkas dengan tolak badan steppy keluar dr bilik. Kena kunci tu bilik. Sy ketakutan. Macam bukan dev sudah

Dev tangkap badan sy. Now im trapped on his body. Dev kasi dekat jarak bibir kami. N start kissed me. Sy meronta ronta tp dia still kiss dengan rough until I can feel the pain. Dress sy kena rentap sampai koyak. Sy mengigil dengan tindakan x terduga dev.

This is not him. Sy tau dia marah but Im human too. He need to hear my explaination first before make any decision.

"Dev please. Listen to me first"

Sy merayu dalam tangisan. Dev masi rangkus gomol setiap inci badan sy. Nafas dia sangat heavy. I know he's mad.

Dev tarik panties sy n fingering me. Ahh shit! He makes me wet.. Sy tolak tangan dia tp makin lagi rakus gerakan jari dia sana clit sy. Fcuk.

Then I heard dev buka boxer. Suddenly I feel something hard in me. Fcuk his 'man' inside.
Pull n out n stroke it. Shit! Sy meraung raung through all the process.

And we cum together. Turun naik nafas kami macam baru lepas jogging. Biarpun sakit. Sy rela dev buat begitu. Sy juga salah xpandai bawa diri n jaga diri sy.

Sy nangis lepas tuu. Sy tolak kasar badan dev yg berada di atas sy. Then slowly ambil baju n pakai. Dev tengok jaa sy tanpa apa2 suara.
Sy tengok dia then jalan kasi tinggal dia. I know. There's nothing I can say. Steppy peluk sy bila nampak sy keluar dr bilik. Im look totally a mess. Steppy mau meradang tp sy geleng lemah n minta dia bawa sy balik.

P tempat dia.

Barang2 sy tuu pelan2 sy angkat biarpun sy rasa lemah.

Steppy tlg angkat.

I dont know what will happen next but now we need time out. Masing2 perlu masa untuk bertenang.

Hati sy hancur dengan tindakan melulu dev. I know dia fcuk slut tu pun demi kasi sakit hati sy. Tp maaf. Sy xsakit hati sebab itu tp sy sakit hati sbb sy sudah jadi one of his pain.

Sy bjanji mau buat dia bahagia tp sy xpandai jaga diri n terjebak into something dark.

Fikiran sy kurang jelas saat tu. Apa yg sy tau I need rest. Sy mau alone.

*********

3 hari sy bekurung di bilik. Steppy kasih kawan sy tp sy minta dia jalankan jaa rutin harian dia. Sy mau alone. So steppy ikut cakap sy.
Lama sy bfkir. Dev pn tiada cari sy dalam tempoh tu. So sy decide mau cari dia. I miss him soo much.

SHORTY vs TROUBLEMAKER [COMPLETED]Where stories live. Discover now