#ShortyVsTroubleMaker
Part 18
D E V
Pap !!
terkejut sy dengan apa yg baru Vel buat .. serta merta mata sy mcm mau berair nii .. damn !!
"I'm sorry!"
makin sy rasa sebak ..
"baby .. I .."
eshhh ! sakit dada sy oh ..
"Shhh !!"
vel usap belakang sy sambil memeluk sy .. yaa I never thought yg dia akan peluk sy lepas dengar penjelasan sy tu .. kalau duluu Kathleen terus saja kasi tinggal sy and went to another guy ..
"Its not your fault .. its just a mistake !"
apa maksud Vel tu ?? itu bukan salah sy tp cuma kesilapan ??
"Baby ..."
vel pigi tutup mulut sy guna jari dia yg comel tu . tulanglaa sy gerigitan baa tingu jari dia nii ..
"Shhhh!!"
lagi debilang . inda lama diaa insut pigi belakang and pap !!! dia baring .. aii ??
sy ikut insut and tingu dia tutup mata . uinaa takanla tertidur . bosan ka cerita sy td tuu ?? did she really listen to my story ..
"baby .. uii ko dengar kaa story sy td!"
"hmm I heard that .. its fine . its just past .. enoughlaaa I want my sleep"
punya selamba dia cakap begitu sama sy like nothing happen then pelan2 sy perasan dia tarik tangan sy untuk baring sama . tersenyum juga sy sama gaya dia ni .. bila tidur manja dia tuu automatik muncul😍 ..
hmm apa lg sy terus tarik badan kisil dia tu masuk dalam pelukn sy . ikut hati mau saja sy ehem dia ni tauuu . seksi baa dia time nii pakai santut sajaa sama singlet nipis .. tidalaa lg tu pakai bra . aishhh .. sabarlaa dulu ko junior baru saja kami ni berbaik .. nanti ada yg kena karate .. si kisil ni bukan bulih pcya . kitut saja kitut tp kuat juga nii ..
tida lama tu mata sy pun berat bila tingu jam di dinding oh my patutlaa kitut sy ni mengantuk almost 4 am baa pula suda . adaii .. tomorrow lg laaa sy tanya dia .. sy mau vel tau semua story sy . tiada lg niat sy mo berahsia sama dia nii .
Sebelum tidur sempat sy kiss2 bibir dia ..
"You're mine!"
sabilang inda sangka pula vel buka mata and renung anak mata sy sekejap and senyum yg paling lawa n manis .. damn u girl !! why laaaaa ko nampak sweet tahap dewi nii ..
then dia insut ke arah sy n peluk sy kuat2 .. inda lama tu dengar snoring lembut dia .. dada sy bulih rasa baa nafas dia .. sy rasa selesa and happy .. now my love kembali ke pangkuan sy .. thank you God !
lama lamaa sy pun ikut tutup mata n tidur . sy make sure pelukan sy kuat supaya si kitut ni inda lagi terlepas dari sy !
goodnight everyone on this universe !!
😴😴😴
**
"Bangunn uii bangun!!"
aduii aduii siapa lagi berteriak ni ..
sy tarik badan vel tp makin dia meronta ronta . kenapa ba ni😒 . awal pg macam giuk ..
"baby ..."
sy mengeluh bila dia tapap pantat sy . toink kan tambah terbangun laaa junior sy eeeeeee kitut !!!! janganlaaaa .. sy inda mau gurul ko baaa .. masi lg jasad ben di muka bumi ni .. inda jg bagus . sy suda janji untuk hormati jenazah Ben baaaa ..
YOU ARE READING
SHORTY vs TROUBLEMAKER [COMPLETED]
General FictionSHORTY ialah gadis bernama Velencia Raymond .. gadis kacukan Sino Philipines(adaa kacukan cina sikit) yang berasal dari sabah .. vel(singkatan kepada Velencia) seorang gadis yang hidup serba kekurangan sejak kematian orang tuanya .. dia anak tunggal...