#ShortyVsTroubleMaker
"Dev?!"
fukkk !! automatik tangan sy dua dua tulak tu pintu mo tutup .. tp Dev lagi lajuu .. dia tahan tu pintu and tolak smpai dia bulih masuk .. arghh silakaaaa kenapa laa sy kici 😫
inda buli telawan tenaga dia .
"Get out!"
tertahan tahan suara sy . ikut hati mo saja sy teriak ni tp twins tidur dalam bilik sy inda mau kasi kejut diurang ..
"baby please ! are u ok?"
Dev cuba dekat sama sy . uh ho no ! sy takut lagi dia sentuh sy . sudahlaa makin ensum sy tingu .. lagi2 ada peluh hujung rambut dekat dahi dia ..shitt ! ada suda jambang dia sikitt tp jambang yg rapii ..
nampak matang pulaa dia ni and semestinya hot ..grrr silakaaaaaaa sempat lg sy scan dia😂 .
"Macam mana ko bulih smpai sini? who tell u I'm here?"
Yaaaaa .. macam mna dia bulih tau sy sini .. and soalan 'are u ok?' tu patutnya Ben yg tnya sy and come here .. apasal pula Dev muncul . ish seram suda sy rasa ni tauu😣
Dev mau lg dekat sy .. eee nemaauuu ! nemauuuu !!!!
sy undur lg smpailaa buntut seksi sy ni😜 tekana tuu sofa di ruang tamu sy .. gulp ! mana sy mau lari lg ni .. Dev makin majuu laa pulaaa .. ish !
"Stop!! eeee stop moving towards me .."
mcm mo tenangis suda sy nii .. panas2 bawah mata sy .. inda mauu baa sy dekat sama dia lagi sebab sy tau sy mesti akan goyah semula ..
haruman badan Dev tu smpai ke deria hidu sy .. oh god ! sy tida tauu rindu sy sekuat ni .. sy tutup mata n gigit bibir .. air mata sy perlahan lahan mengalir .. kalau bukan sy fikir sebab twins and tindakan bodoh dia dulu inda baa sy begini ..
why dev ??
sy mauu peluk dia .. mauu cakap betapa rindunya sy tp sy kena kuat demi twins ..
"i'm sorry baby"
Sy bulih rasa thumbs Dev usap air mata sy .. nafas dia di dahi sy then chuppp dahi sy kena kiss .. nyaman tu feeling .. even sy cuba denied selama ni feeling sy tp now sy betul2 miss dia .. tuhan apa patut sy buat ??!
"Are u okay? whatapps baby hantar tmpt ben nampak cemas"
masi juga dia tanya . jap ! dia tau whatapps sy sama Ben .. eh ??? takanlaa Dia sama ben .... jap jap bingung sy nii ..
cepat cepat sy buka mata and tepis tangan Dev yg masa tu di bahu sy suda ..
"Macam mana ko boleh nampak whatapps sy hantar tempat ben??"
Dev renung anak mata sy .. eeee kasitaula baa capat !!
"Ben sama sy suda lama berhubung baby .. we still in touch even you guys sana Ausie .. Ben kasitau sy semua keadaan kamu sanaa .."
apaa??! Ben buat semua tu but why?? kenapa Ben buat begitu ? kenapa dia kasitau hal sy sama Dev ..
"why??"
"Because Ben mauu baby ada jaminan after he gone"
gone ?! Ben mau kasi tinggal sy and the twins ? so betul kaa yang Ben actually have family suda thats why dia mau kasi tinggal kami tapi dia tida perlu buat semua ni .. I have my own life .. tukang buat kek online ni pendapatan dia okay jugaa .. selain kek sy juga buat jual barang barang di online .. Sy bulih baa jadi independent even without Ben .. kenapa juga Ben rasa sy ni budak budak meh inda bulih berdikari ..
YOU ARE READING
SHORTY vs TROUBLEMAKER [COMPLETED]
General FictionSHORTY ialah gadis bernama Velencia Raymond .. gadis kacukan Sino Philipines(adaa kacukan cina sikit) yang berasal dari sabah .. vel(singkatan kepada Velencia) seorang gadis yang hidup serba kekurangan sejak kematian orang tuanya .. dia anak tunggal...